Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
et godt billede?? 2004 uge 6
Fra : nemo

Dato : 03-02-04 13:36

Er der nogen med en mening? så lad os høre den!

http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2004&week=6

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 03-02-04 14:01

"nemo" <nemo@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen med en mening? så lad os høre den!
>
> http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2004&week=6

Hej

Jeg sender dig lige en kopi med lidt mere kontrast, og lidt ekstra "glimt" i
øjnene.

Ellers et godt billede du vil blive glad for en gang !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 03-02-04 14:53

nemo wrote:

> Er der nogen med en mening? så lad os høre den!
>
> http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2004&week=6

Det er så uskarpt, uldent og kontrastløst, at det kun ka' være
et analogt billede, som er scannet på en dårlig scanner.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : nemo

Dato : 03-02-04 15:12

Ja det er kontrast fattigt og det kunne der gøres noget ved i et
billedbehandlings program. Med hensyn til teknikken så læs kommentaren
som følger med billedet

Fra : max

Dato : 03-02-04 14:57

"nemo" <nemo@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen med en mening? så lad os høre den!
>
> http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2004&week=6

Det er grimt a h.. til - men jeg kan godt li' det!! -max-

Fra : nemo

Dato : 03-02-04 15:10

Rørte det ved noget Det fryder mig meget!

Fra : Maria Fabricius

Dato : 03-02-04 16:24

"nemo" <nemo@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen med en mening? så lad os høre den!
>
> http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2004&week=6

Hej Nemo.

Det er dejligt at have billeder af sin familie (går ud fra det er din kone
og børn), men det er som regel ikke særligt flaterende at blive fotograferet
nedefra, da man kan kigge lige op i næsen. Der skal ikke meget forkert
vinkel på et portræt, før det bliver meget tydeligt. Det er synd

Mvh. Maria Fabricius

www.mf-foto.dk

Fra : nemo

Dato : 03-02-04 16:43

Du har ret! tak for kritikken! Jeg har rigtig godt af at få sat ord på
mine fejl.