Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hukommelse til Kodak DCS520
Fra : Ren? Ernst Nielsen

Dato : 02-02-04 17:32

Hej

Jeg vil høre om der er nogen der ved med sikkerhed om Kodak DCS520 /Canon
D2000 kan bruge andre former for hukommelse end PCMCIA kort (jeg tænker på
microdrives og CF kort)...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-02-04 17:52

On 2004-02-02, Ren? Ernst Nielsen <cigarer@tiscali.dk> wrote:
> [...]
> D2000 kan bruge andre former for hukommelse end PCMCIA kort (jeg tænker på

Du kan få en PCMCIA adapter til Compact Flash for kr 150. Så det er
vel et forsøg værd.

Fra : HCS [4000]

Dato : 02-02-04 19:39

Det kan bruge både CF kort og Microdrive. Jeg har haft et på pråve på et
tidspunkt.
Jeg har hørt at batteriet til kameraet er udgået og ikke produceres længere.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : 2rb1

Dato : 03-02-04 00:32

Batteeriet laves stadig, men Kodak har problemer med produktionen med
det..... Hvis man bestiller idag, er det levering af det i marts måned.

Mvh. 2rb1