Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS D1 MKII link
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 29-01-04 10:38

Hej

Lige lidt info om Canons "lille" nye

http://www.dpreview.com/news/0401/04012904canoneos1dmkii.asp

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Alex W

Dato : 29-01-04 12:05

> Lige lidt info om Canons "lille" nye
>
> http://www.dpreview.com/news/0401/04012904canoneos1dmkii.asp

Dansk pris 27.995 + moms

/Alex W

Fra : Deaster

Dato : 29-01-04 12:51

Alex W wrote:
>> Lige lidt info om Canons "lille" nye
>>
>> http://www.dpreview.com/news/0401/04012904canoneos1dmkii.asp
>>

> Dansk pris 27.995 + moms

Det var sgu alligevel ret billigt, når man tænker deres galme D1 endte på
22K inkl. moms til sidst.

--
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:
Michael Findrilakis: "Du skal vist ikke komme

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-01-04 12:57

"Alex W" <alex@(slet)skriverstuen.dk> skrev i en meddelelse

> Dansk pris 27.995 + moms

Hvor har du den pris fra, og ved du tilfældigvis, hvornår kameraet kommer
på markedet?

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 10D, så ingen nye billeder)

Fra : Alex W

Dato : 29-01-04 13:12

Dansk pris 27.995 + moms

Goecker www.goecker.dk

/Alex W

Fra : Alex W

Dato : 29-01-04 14:46

"> Hvor har du den pris fra, og ved du tilfældigvis, hvornår kameraet kommer
> på markedet?

De vigtigste data:
:: D-SLR kamera med 8.2 megapixel CMOS billedsensor
:: 45 punkt high-speed autofokus, One shot & AI Servo AF - og selektiv
indstilling af enkeltpunkter
:: Motordrift, enkeltskud eller serier, < 8,5 billed pr. sekund
:: Brændviddefaktor 1,3X
:: Nyt E-TTL flash system, med afstandsbaseret flash algoritme.
:: Custom Function & Personal function til brugervalgte indstillinger
:: Hvidbalance compensation / bracketing
:: NP-E3 accu & NC-E2 lader - tilsvarende EOS-1D & EOS-1Ds
:: Reduceret strømforbrug - op til 1000 billeder pr. opladning
:: ISO / standard 100-1600, udvidet 50-3200
:: Hvidbalance 10 brugervalgte indstillinger
:: White balance compensation +/- 9 trin
:: Color matrix, 5 brugervalgte settings i sRGB normal, portræt, høj/lav
farvemætning og Adobe RGB 1998
:: JPG kompression i 10 trin er direkte brugervalgt
:: Bufferkapacitet: 20 i RAW & 40 i JPG
:: Brugervalgte 'foldere' til billed lagring
:: 2" LCD højopløseligt display med 230.000 pixels & lup funktion

:: EOS-1D Mark II leveres fra marts/april 2004

/Alex W