Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket fotosite skal man vælge?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-01-04 10:38

Da jeg er nybegynder som amatørfotograf, ønsker jeg at lægge nogle af
mine billeder ud på nette til vurdering af andre fotografer. Jeg vil
således prøve at forøge min kompetence inden for dette område igennem
andres kritik.

Jeg har hørt at der findes flere forskellige sites ude på nettet.

Jeg overvejer at bruge en af følgende:

www.fotokritik.dk
www.foto-basen.dk
www.imagerating.dk

Er der nogle som har erfaring med nogle af disse?

Jeg kunne selvfølgelig også bar prøve alle sammen, men dovenskaben
længe leve, jeg vil hellere høste på andres erfaringer.

Det siges at fotokritik er den største, men at dette kun er på grund
af at den her eksisteret i flere år end de andre som er helt nye. Er
det en fordel at der er mange medlemmer? De andre vil jo også vokse
med tiden. Hvilket har bedst funktionalitet?

Mvh. Jesper

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 26-01-04 13:43

Ud fra mit begænsede kendskab ville jeg vælge www.fotokritik.dk som
nybegynder. De 2 andre sites kan du så evt bruge lidt længere henne i
forløbet. De er også meget gode, men målgruppen er efter min personlige
mening lidt over nybegynder på de 2 andre.

Jan

Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-01-04 10:38

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> wrote in message news:<bv31mg$21ch$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> forløbet. De er også meget gode, men målgruppen er efter min personlige
> mening lidt over nybegynder på de 2 andre.

Tak. Jeg vil følge dit råd og så skifte til en af de andre to når jeg
er blevet lidt mere prof.

Jesper

Fra : Carsten Milling

Dato : 28-01-04 14:08

Jeg kan anbefale www.imagerating.dk, som jeg selv bruger. Den har et
virkelig godt layout, og der kommer meget konstruktive bedømmelser fra andre
brugere på de billeder, man lægger op der. Mange af de andre fotografer er
virkelig dygtige, og man kan få mange gode pointere, og det virker meget
inspirerende.

mvh

Carsten