Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mangler fil til PIE
Fra : Jørgen J.

Dato : 25-01-04 10:18

I et IDG hæfte "Digital fototeknik" finder man et sted følgende figurtekst:
"PIE er et glimrende program til at suge billeder ud af kameraets
RAM-moduler.Det viser også eksponeringsinformationer om de enkelte billeder,
og kan for eksempel omdøbe alle billederne med dato og klokkeslæt, hvilket
er noget bedre end PIX00117.jpg.". Da jeg overvejede at navngive på denne
måde fik jeg downloaded en demoversion af Picture Information Extractor, som
jeg fandt på adressen www.picmeta.com. Programmet virkede upåklageligt, med
de begrænsninger der var lagt i demoversionen, men da jeg valgte at gå en
anden vej med navngivning besluttede jeg at afinstallere programmet igen via
kontrolpanel -> Fjern program. Det kunne imidlertid ikke lade sig gøre, der
manglede en fil unins000.dat, som skulle ligge i samme mappe/directory som
filen unins000.exe. Jeg fandt en fil på PC'en, hørende til et andet program,
med navnet unins000.dat. Den kunne desværre ikke anvendes. Jeg henvendte mig
så til PIE, via en oplyst e-mail adresse, i håb om at de ville sende mig den
manglende fil, jeg har imidlertid aldrig hørt fra dem.
Er der en her i NG der benytter PIE, og som har den hertil hørende fil
unins000.dat ? I givet fald vil jeg blive meget glad for at få den tilsendt
via e-mail. Fjern NOSPAM i adressen. (Jeg håber ikke at det så vil vise sig
at der mangler yderligere filer)
På forhånd tak
Jørgen

Fra : Peter Loumann

Dato : 25-01-04 13:55

On Sun, 25 Jan 2004 10:17:35 +0100, "Jørgen J."
<ajgj@stofanetNOSPAM.dk> wrote:

>Er der en her i NG der benytter PIE, og som har den hertil hørende fil
>unins000.dat ? I givet fald vil jeg blive meget glad for at få den tilsendt
>via e-mail. Fjern NOSPAM i adressen.

Du kan hente en kopi af min på

http://pedalo.dk/jj.zip

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Jørgen J.

Dato : 26-01-04 10:55

"Peter Loumann" wrote:
> Du kan hente en kopi af min på
> http://pedalo.dk/jj.zip

Peter !
Mange tak for filen, den virkede, så nu er der ryddet op.
Jørgen

Fra : Pico

Dato : 25-01-04 17:48

Jørgen J. wrote:
> [...]
> tilsendt via e-mail. Fjern NOSPAM i adressen. (Jeg håber ikke at det
> så vil vise sig at der mangler yderligere filer) På forhånd tak Jørgen

Det er ikke så unormalt at en af de filer der skal bruges til afinstallering
mangler, så plejer jeg gerne at geninstallere programmet på samme
sted og så kan man ofte afinstallere det.
Pico