Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Billigste sted at købe...
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 24-01-04 11:43

Hej NG.

Hvor er det billigste sted at bestille Sony DCR-TRV19E

Shopman har det til 4700,- findes det billigere?

Gerne udenlanske butikker..

/Kenneth

Fra : Aksel

Dato : 24-01-04 14:59

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Hvor er det billigste sted at bestille Sony DCR-TRV19E
>
> Shopman har det til 4700,- findes det billigere?
>
> Gerne udenlanske butikker..
>
> /Kenneth

Søg selv på:

http://www.edbpriser.dk/default.asp

http://www.geizhals.at/deutschland/

Hilsen Aksel

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 24-01-04 14:56

On 2004-01-24, Kenneth Koustrup <kenneth.k@SLETmail.dk> wrote:
> Hej NG.
>
> Hvor er det billigste sted at bestille Sony DCR-TRV19E
>
> Shopman har det til 4700,- findes det billigere?
>
> Gerne udenlanske butikker..

Søg på nettet. dnet24.de gar det til 549 Euro.
Mren både ved køb hos Shopman og i Tyske butikker skal
du sende varen til Tyskland hvis der er problemer.

Fra : CP

Dato : 24-01-04 15:08

> [...]
> Hej NG.
>
> Hvor er det billigste sted at bestille Sony DCR-TRV19E
>
> Shopman har det til 4700,- findes det billigere?

Her er et par muligheder mere til selv-søgning:

www.ravensburgerfotoversand.de/

www.internet-foto.de/

www.foto-oehling.com

www.fotobrenner.de

www.foto-erhardt.de/

www.versandhaus-foto-mueller.de/

www.foto-raake.de/

www.fotokoch.org

www.fotoversandwutz.de/

www.isarfoto.com

www.technikdirekt.de

mvh carsten

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 25-01-04 12:16

Ja jeg kan jo godt se at det ligger tæt op af shopmans priser, så jeg tror
jeg snupper det der..