Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Solen skinner!! Kan i så komme ud og tage ~
Fra : max

Dato : 22-01-04 12:53

NU.. -max-

Fra : Alex W

Dato : 22-01-04 13:10

> NU.. -max-

Ja ja... skal nok ....

Havde lige noget arbejde der skulle gøres færdigt først ... klik.

Hygge
Alex W

Fra : torben ager

Dato : 22-01-04 13:26

ja,ja..

mangler bare mit kamera!!!!!!

venter på at canon kan levere 300d, skulle komme her sidst i denne måned
eller først i feb....
vente tiden er godt nok lang!!!

torben

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 22-01-04 18:57

On 2004-01-22, torben ager <ager123@os.dk> wrote:
> ja,ja..
>
> mangler bare mit kamera!!!!!!
>
> venter på at canon kan levere 300d, skulle komme her sidst i denne måned
> eller først i feb....

Hvilket år ?

> vente tiden er godt nok lang!!!

Ja, det eneste sikre er den lokale butik der har det på hylden.

Fra : torben ager

Dato : 22-01-04 19:36

ikke engang, de har dem også rest ordre.Med hensyn til årstal håber jeg godt
nok det er iår!!
torben

Fra : Henrik

Dato : 22-01-04 20:14

> ikke engang, de har dem også rest ordre.Med hensyn til årstal håber jeg godt
> nok det er iår!!
> torben
>
> "Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse

Hej i tråden,

Torben jeg købte min 10D lige før Jul, hos min lokale fotohandler og fik det
samtidigt til en fornuftig pris.

Havde gået med tanken om at købe nyt/ brugt(D60) kamera, men da jeg fik
solgt mit digitale kamera, så stod jeg bare og skulle have et nyt her og nu,
så jeg gik ind til min fotohandler og købte det, der må da være andre der
har en D10 på lager, hvad med photografica? Jeg mener de havde på lager lige
op til Jul.

Henrik

Fra : Alex W

Dato : 22-01-04 21:35

De har en 300D hos Foto Ole i Hillerød 9,995 med objektiv Den står i en
montre.

/Alex W

Fra : torben ager

Dato : 22-01-04 22:01

okey, men ikke foto-care på bornholm....

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 22-01-04 13:32

max wrote:
> NU.. -max-
Sneen vælter da ned.. Hvad snakker du om

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Jens Christensen

Dato : 22-01-04 13:59

"max" <ma22x@hotmail.com> wrote in message
> NU.. -max-

I Aalborg er solen gemt ret godt væk...Sne, derimod, vælter det ned med.

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : torben ager

Dato : 22-01-04 14:36

hej

på Bornholm skinner solen fra en sky fri himmel!!
temp. er godt nok -3 grader, men solen skinne da..

hilsen solskins øen bornholm:0)
torben

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-01-04 14:58

"torben ager" <ager123@os.dk> skrev i en meddelelse

> på Bornholm skinner solen fra en sky fri himmel!!

Det gør den også i Hvidovre.

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 10D, så ingen nye billeder)

Fra : Simon Nielsen

Dato : 22-01-04 15:39

> [...]
>
> www.fotolog.dk - Min personlige fotodagbog på nettet
>
> (Øv, mangler stadig at få mit 10D, så ingen nye billeder)

Hvad så med os sydjyder der næsten konstant har overskyet

/Simon

Fra : Jens Christensen

Dato : 22-01-04 16:06

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> wrote in message
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Hvad så med os sydjyder der næsten konstant har overskyet
>
> /Simon

I har billige bajer, så i har ikke noget at tude over

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : torben ager

Dato : 22-01-04 16:29

ja det er ikke dårligt, det er lidt svært på bornholm bare lige smutte over
grænsen!

Fra : Simon Nielsen

Dato : 23-01-04 00:33

"torben ager" <ager123@os.dk> wrote in message
> ja det er ikke dårligt, det er lidt svært på bornholm bare lige smutte
over
> grænsen!
> torben

heh tager lige et kig på et par kasser Ceres

Men nu sner så måske det er i morgen hvis altså været tilader det at man
skal ud og skyde et par stykker

Mvh
Simon

Fra : torben ager

Dato : 23-01-04 07:17

ja tage et par billeder og lad os se hvor meget sne i har der over, her er
intet bare koldt....
torben..

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-01-04 09:53

"torben ager" <ager123@os.dk> skrev i en meddelelse

> ja det er ikke dårligt, det er lidt svært på bornholm bare lige smutte
over
> grænsen!

Til gengæld er du tæt på Svaneke Bryghus, der som bekendt laver noget
rigtigt godt øl. Her et forresten et par repræsentative ( snapshot fra
en af mine mange ture til Bornholm/Svaneke Bryghus:

http://www.fotolog.dk/misc/Bornholm-19.JPG
http://www.fotolog.dk/misc/Bornholm-20.JPG
http://www.fotolog.dk/misc/100-0032_IMG.jpg

Fra : torben ager

Dato : 23-01-04 15:44

hej

det ser ud til at have været en god tur ! øl og så ud at trolle, eller er
den taget med stang?
Ja meget kan man så sige, men øllen er god og der er stadig rimelig godt med
laks....
Jeg må nok sige at jeg heller ikke vil flytte vær fra øen, selv om det
heler er lidt kaos med den hen komunne sammen ligning.Det kan ikke
andbefales,nok om det!!

Hvis du kommer i svaneke, så kan siemsens gaard anbefales.

torben..

Fra : max

Dato : 22-01-04 20:09

Er ikke sikker på jeg har linket korrekt, men "Dagens Soland"
ligger i binaer -
400 stk. NEF billeder på et par timer..Godt man har et x-drive.
70-200afs, 500iso, 1/640s, bl.4,5.. -max-

Fra : Alex W

Dato : 22-01-04 21:38

> Er ikke sikker på jeg har linket korrekt, men "Dagens Soland"
> ligger i binaer -
> 400 stk. NEF billeder på et par timer..Godt man har et x-drive.
> 70-200afs, 500iso, 1/640s, bl.4,5.. -max-

Et RAP't billede Max .. Du kender nogle gode lokaliteter med et fint
fugleliv. Hvor er det ??

/Alex W

Fra : max

Dato : 22-01-04 22:05

"Alex W"

> Et RAP't billede Max .. Du kender nogle gode lokaliteter med et fint
> fugleliv. Hvor er det ??
>
> /Alex W

Det er taget på Amager - for noget med fugle kig her.. -max-
http://www.dof.dk/default.asp

Fra : lars bo

Dato : 23-01-04 00:39

Hej Max
Hvor er det dog dejligt at have en som dig i gruppen. Især når det er så
koldt som nu, for når du lægger så flot et billede op, så kan man jo bare
lægge benene op og blive hjemme, for det kan man jo ikke konkurrerer med.

--
hilsen
lars bo

Fra : max

Dato : 23-01-04 00:50

"lars bo"
> [...]
> lægge benene op og blive hjemme, for det kan man jo ikke konkurrerer med.

Det var ikke meningen Lars - De lover sol og sne, så jeg
glæder mig til at se hvad du kan få ud af det, hehe..-max-

Fra : torben ager

Dato : 24-01-04 08:25

hej

blev det til nogen gode billeder ??????