S: 2 stk. flybilletter Esbjerg/London 400 ~
Fra : Stefan Thomsen

Dato : 23-04-01 06:43

2 stk. flybilletter Esbjerg/London 400 kr. Skal bruges inden 30. april.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 24-04-01 19:16

Stefan Thomsen wrote:

> 2 stk. flybilletter

Klip

Det er ikke tilladt at sælge og købe i denne gruppe.

Det burde du vide, da det ikke er første gang du bruger gruppen.

Heller ikke første gang du forsøger at sælge noget, kan jeg se.

Jørgen

Fra : Stefan Thomsen

Dato : 24-04-01 19:38

Hvad med udlejning af sommerhuse, links til udlejningssommerhuse,
ferieboliger?

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 26-04-01 20:04

Stefan Thomsen wrote:

> Hvad med udlejning af sommerhuse, links til udlejningssommerhuse,
> ferieboliger?
> Klip

Ja, henvisninger med links er vist et gråt område. Det er op til folks
moral.
Udlejning er bestemt ikke. Det er "marked".
Man ser jævnligt nogle der henviser til en bestemt hjemmeside med et
eller andet interessant. Det er vist lovligt.

Jeg er ikke ekspert i hvad man må og ikke må.
Men jeg ved at der findes regler.
Under denne side kan man vist finde det der findes om emnet.:
http://www.usenet.dk/

Der er oprettet grupper specielt for køb og salg. Derfor er det helt
klart at køb og salg skal foregå der.
Også udlejning må ske der, eller under "dk.opslag"

Det gør det mere overskuelig at alle følger reglerne.
Når man åbner en gruppe får man dermed hvad man forventer, nemlig f.
eks. en diskussion om alle mulige emner om rejse, men ingen forsøger at
prakke dig et eller andet på.
Men, når man skal sælge er det selvfølgeligt rart at få budskabet ud.
MEN DET GÅR IKKE I DENNE GRUPPE.!

Jeg vil med dette bare bede dig og andre ligestillede om i det mindste
at følge de regler der eksisterer.!

Mvh. Jørgen