Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital kamera ??
Fra : Bruno Sørensen

Dato : 13-01-04 19:19

Hejsa

Hvilket digital kamera skal man købe hvis, man har ca. 4000,- kr. at gøre
godt med. Er der nogen der har et forslag ??

Har kigget lidt på et HP 945, jeg ville jo gerne have et med et godt optisk
zoom

Mvh. Bruno

Fra : torben ager

Dato : 13-01-04 19:42

hej..

hold dig til gode kendte mærker,f.eks canon, olumpus nikon. m.m..
torben

Fra : Jacob

Dato : 13-01-04 20:32

Jeg har lige købt et brugt (5 mdr gammelt) Canon Powershot G3 til 3000. Det
er fandeme godt - der er pt. et i DBA.dk, til 3750 incl diverse tilbehør 10
mdr. gammelt.
Det er et rigtig godt kamera.

Jacob

Fra : Aksel

Dato : 13-01-04 22:11

> [...]
> godt med. Er der nogen der har et forslag ??
>
> Har kigget lidt på et HP 945, jeg ville jo gerne have et med et godt

Olympus C740 eller C750 er virkelig gode, har set C750 til 4000 kr.

http://akam.no/

http://www.steves-digicams.com/default.htm

http://www.dpreview.com/

Gode testsider.

Hilsen Aksel

Fra : Chr. L.

Dato : 13-01-04 23:34

"Bruno Sørensen" <bruno@web4y.dk> wrote in message
> [...]
> godt med. Er der nogen der har et forslag ??
>
> Har kigget lidt på et HP 945, jeg ville jo gerne have et med et godt

jeg har prøvet at lege med HP,Canon og Olympus...HP fald igennem,-totalt
langsomt,færre funktioner og virkede som et 'wannabe' kamera

Chr.

Fra : ">> Allan

Dato : 15-01-04 23:10

> Hvilket digital kamera skal man købe hvis, man har ca. 4000,- kr. at gøre
> godt med. Er der nogen der har et forslag ??

Et Canon PowerShot A80 + 4 stk. 2100 Mha NiMh Batterier + 1 oplader + et 256
Mb CF hukommelseskort.+ stativ =
4000,- kr.

Mvh
Allan Rasmussen