Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
EOS D30....plus/minus..?
Fra : NIL

Dato : 12-01-04 18:30

Hej gruppe

Jeg har et par spørgsmål vedr. brugt Canon. Det er ikke rigtig lykkedes mig
at finde svar på nedenstående ved hjælp af Nettet...

Hvad kostede et Canon EOS D 30 fra nyt?
Hvad må et sådant kamera koste brugt i dag?

Er det i øvrigt et anbefalelsesværdigt kamera, og er der noget man skal være
særlig opmærksom ved netop dette kamera?

Hilsen
NIL

Denne post har været vist på dk. marked.privat.foto. Det var en fejl.

Fra : HCS [4000]

Dato : 12-01-04 21:43

Ny prisen var ca. 25.000 kr., en brugtpris i dag vil vel være mellem 4.000
og 6.000 alt efter stand.

Hilsen Hans - homepage: www.fotofritid.dk
klik på Coppermine logoet for at se nyeste billeder.