Hvor kan det dog være nemt med en sammenfø~
Fra : Allan

Dato : 06-02-04 20:05

Hej alle.

Som i ved, Fik jeg min nye killing Kosmos hjem i mandags.

Min anden kat Boris der er 4 1/2 år var lidt bange for ham i starten.
Men det går fint med sammenføringen.
Der var en del hvæsen i starten. Men der har ikke været nogle slåskampe.

Jeg har hele tiden prøvet på at fortælle Boris at det er ham der bestemmer
og den nye kat er hans.
Her idag gav Boris så op med at være sur. så de lå sammen og sov, Dog kun
1/2 time.
Bagefter var de begge meget trætte. Man bliver åbenbart træt af at sove.

Så jeg håber på at engang i næste uge er der en rigtig vasketur fra Boris
til Kosmos.

Mvh Allan

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-02-04 00:04

"Allan" <virker@ikke.news> writes:

> [...]
> Men det går fint med sammenføringen.
> Der var en del hvæsen i starten. Men der har ikke været nogle slåskampe.

Det lyder da glimragende, væk er alle tanker om diverse
rædselsscenarier og tilbage er kun smelte over de kære små *S*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Allan

Dato : 07-02-04 00:10

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.inv> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> --
> Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
> Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

Nej jeg håber da stadigvæk på at Boris giver Kosmos en på lampen på et
tidspunkt
Så han kan lærer hvor hans plads er. Men det har været for nemt, nock nock.

Allan

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-02-04 00:21

"Allan" <virker@ikke.news> writes:

> Nej jeg håber da stadigvæk på at Boris giver Kosmos en på lampen på et
> tidspunkt

Killinger har meget vide rammer for hvad de kan gøre mod voksne katte,
så det er givet derfor...

> Så han kan lærer hvor hans plads er. Men det har været for nemt, nock nock.

Det skal nok komme "måske" når kosmos bliver lidt ældre, kan du
risikere en egentlig magtkamp mellem dem, men på den andne side kan du
også være heldig at Kosmos har så stor respekt for Boris at det ikke
bliver aktuelt, ligesom Boris kan vælge at abdicere fra tronen og
overlade den til Kosmos uden sværdslag..

Ingen form for garanti for noget, det er jo katte vi snakker om *GG*

Fra : Allan

Dato : 07-02-04 00:31

> "Allan" <virker@ikke.news> writes:

Du har så ret og jeg er næsten sikker på at Kosmos kommer til at veje næsten
det dobbelte af hvad Boris vejer.
Men lige nu ville jeg være glad hvis det var Boris der bestemte.lige nu

Så slap jeg for at alt blev hevet ned fra de der hylder en tung kat ikke kan

Sådan en lille MCO sover kun om dagen for at hærge om natten

Og resten af tiden ser den sød ud.

Allan

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-02-04 14:21

"Allan" <virker@ikke.news> writes:

> Sådan en lille MCO sover kun om dagen for at hærge om natten

Nemlig, en MCO killing er ikke for svage sjæle som har en masse nips
på hylderne. En kraftig tokomponentlim til nipset hjælper en smule..*S*

> Og resten af tiden ser den sød ud.

Ja det er de gode til, helt sikkert..*smelte*
Det bliver ikke nødvendigvis bedre med alderen, selvom Anastacia er en
smule roligere. Men hun var også ca 1½ år da vi flyttede sammen. Men
numrene har hun ikke lagt låg på endnu. Jeg gruer for insektsæsonen,
når de bare skal fanges uanset om der skal tilløb via tapetet til...;-/

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-02-04 14:40

On 2004-02-07 00:31:12 +0100, "Allan" <virker@ikke.news> said:

> Du har så ret og jeg er næsten sikker på at Kosmos kommer til at veje
> næsten
> det dobbelte af hvad Boris vejer.

Hej og til lykke med vidunderet og den nemme sammenføring

Jeg tror ikke kattenes størrelse nødvendigvis har betydning for, hvem
der bestemmer. Snarere hvem der har den stærkeste psyke, den største
ro, mod og overblik og sådan noget.
I øvrigt er kattes rangorden noget meget relativt. Der kan sagtens være
en der bestemmer i køkkenet og en anden i soveværelset. Eller en der
bestemmer over en bestemt liggeplads om formiddagen og en anden om
eftermiddagen. Det er ikke lige sådan at finde ud af, men det er jo
også katte
--
Knus fra Ann R

Fra : Allan

Dato : 07-02-04 23:54

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjerndettesiamis.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bestemmer over en bestemt liggeplads om formiddagen og en anden om
> eftermiddagen. Det er ikke lige sådan at finde ud af, men det er jo

Tak skal du have

Det med størrelsen var nu ment med at det ville være rart hvis
Boris ville hjælpe mig lidt med at holde styr på Kosmos.

Så jeg kan nok allerede se nu hvem der kommer til at bestemme.

Noget helt andet der er rigtigt sødt er at, selvom Kosmos er hvid om munden
og rød inden i munden, Så er hans læber sorte.

Det ser for sødt ud når der kommer et killinge miav og man kan se læberne

Og hvor er det dog svært at bruge mest tid på den kat der altid har boet i
hjemmet.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 08-02-04 00:45

"Allan" <virker@ikke.news> wrote in

> Og hvor er det dog svært at bruge mest tid på den kat der altid
> har boet i hjemmet.

Velkommen i klubben
Både da jeg købte Lante, som 2 årig og da jeg købte Mowgli, som
killing, var det umådeæigt svært ikke at rette al fokus på dem.
Heldigvis krævede de gamle misser opmærksomhed så det gav sig selv

Tillykke med Kosmos, håber han må sprede glæde i dit hjem.
Ang. hvem der bestemmer, så er det her i huset nok mest min somali
(Lante) og han er ikke fysisk den største, det er huskatten Mowgli. Men
den med den allerstørste personlighed på mange punkter er nok min
mindste kat, men hun er selvfølgelig og aby og pige, så det tæller nok
anderledes, da aby'er er kendt for at være store personligheder. Den
som har mindst at skulle ha' sagt her er min gamle huskat, Johan. Han
bliver 14 år til sommer og er ikke så stærk mere og det udnytter især
Mowgli, som er yngst, men størst.

Men allermest nyder jeg at betragte deres indbyrdes, meget komplekse,
forhold, jeg kan faktisk kigge på dem i timevis

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.