Nu sker det snart :) - WAS " En kammerat ~
Fra : Brian Axelgaard

Dato : 06-02-04 12:55

Hejsa!

Vi har nu i længere tid gået og snakket om at få os en kat mere - vores
dejlige hankat mangler en kammerat at lege med.
Vi har kigget på VildKat.dk og fundet det perfekte "tilbud" for os. En sød
ung dame har 2 knap 2årige hankatte (brødre), der desværre ikke kan enes
længere, så hun vil gerne af med den ene - vi bestemmer hvilken.
Igår aftes var vi så ude og se de søde misser :) Hun havde på forhånd
forklaret os, hvordan det stod til mellem de 2 katte, og vi fik selv syn for
sagen. Begge var kælen, men den ene var forvist til køkkenet, hvor den bor
på køkkenbordet :( Den anden kat har altså resten af lejligheden at "boltre
sig i". De kan godt spise sammen når der bliver serveret guf, men pludselig
kan den ene se sig ond på den anden og hvæser, hvorefter den ene straks
sidder under sofaen. De slås heldigvis ikke.
Vi forelskede os hurtigt i den søde mis på køkkenbordet, og har derfor, så
snart ejeren kan "give slip" på ham, fået lov at få ham på besøg. Det bliver
en prøveperiode, hvor vi skal se om vores og den nye kan enes. Går det godt
beholder vi ham - går det ikke tager hun med glæde ham tilbage.
Vi synes selv at det er den mest optimale løsning, og vi glæder os som gale
til den nye mis kommer "på besøg" :)

Med venlig hilsen
Brian, Gitte og 3D :)

Fra : AEK

Dato : 06-02-04 13:19

Brian Axelgaard wrote:
> [...]
> Vi synes selv at det er den mest optimale løsning, og vi glæder os
> som gale til den nye mis kommer "på besøg" :)

Det lyder lækkert - tillykke

--
/ Anya.
Hvis du vil svare personligt, skal du skrive til hex (snabela) esenet.dk

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan
du betyde en verden til forskel."

Fra : dpl

Dato : 06-02-04 13:34

Hej!
Det lyder da som en fin løsning! Håber at alt går vel.
Jeg kan fortælle, at vi selv har haft en kat, Fie, der nærmest boede
oppe på et bord. Hun blev groft mobbet af de andre, og turde knap gå på
kattebakke. Hun fik et nyt hjem med en enkelt, ældre kat. Efter få dage,
var hun livet op, og var sit gamle jeg, legesyg, sjov og nysgerrig. Så
jeg kan kun anbefale Jeres projekt!

Og sjovt nok, så var det faktisk Fie's situation, der fik mig til at
starte vildkat-siden *smil*.

Held og lykke med det...
Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Kate

Dato : 07-02-04 02:28

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> Og sjovt nok, så var det faktisk Fie's situation, der fik mig til at
> starte vildkat-siden *smil*.

Ja, tænk hvad en katteskæbne kan medføre
Selvom jeg ikke selv har brugt vildkat, så er det jo et dejligt
eksempel på at hvor der er vilje er der oftest også vej.
Jeg kigger ind engang imellem, men ike for tit, man skulle jo nødig
blive fristet

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.