Kattetræf?
Fra : Helle

Dato : 06-02-04 11:10

Hejsa.

Nu hører man så tit om at folk mødes til kattetræf men da jeg aldrig har
prøvet det, kunne jeg godt tænke mig det. Hvornår er der kattetræf igen i
nærheden af Fyn? hvordan foregår det?

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 06-02-04 11:52

> [...]
>
> Mvh Helle
>
> --
> Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

Kattetræf er, når en eller anden får den hyggelige ide - og inviterer
andre kattefolk Skal vi forstå det sådan, at DU inviterer til
kattetræf??

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Viborg

Dato : 06-02-04 13:14

On Fri, 6 Feb 2004 11:52:05 +0100, Camilla Baird
<mailKATTE@BAKKEkorat.dk> wrote:

>Kattetræf er, når en eller anden får den hyggelige ide - og inviterer
>andre kattefolk Skal vi forstå det sådan, at DU inviterer til
>kattetræf??

Jaaaaaa...DET ku' være hyggeligt
Vi har også "truet" med at holde kattetræf, men det er ikke blvet til
noget endnu. Måske vi skulle se at gøre alvor af det?

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Helle

Dato : 06-02-04 16:18

> Jaaaaaa...DET ku' være hyggeligt
> Vi har også "truet" med at holde kattetræf, men det er ikke blvet til
> noget endnu. Måske vi skulle se at gøre alvor af det?
>
> Mvh. Louise

Ja! Det lyder ganske fornuftigt *g* Kom i omdrejninger!! *g*

Knus Helle

Fra : Helle

Dato : 06-02-04 16:17

"Camilla Baird" <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> wrote in message

> Kattetræf er, når en eller anden får den hyggelige ide - og inviterer
> andre kattefolk Skal vi forstå det sådan, at DU inviterer til
> [...]

Hehe, nåeeh det kunne du tænke dig hva? desværre har vi ikke særlig meget
plads her og det er vel mest hyggeligt at være til kattetræf et sted hvor
kattene vil snakke med gæsterne? det gider de i hvert fald ikke her *g*-
Men jeg er sikker på Louise meget gerne vil holde kattetræf!! *g* ikk
Louise?? hehe. *fedte fedte*

Knus Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 06-02-04 17:17

On Fri, 6 Feb 2004 16:17:12 +0100, "Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk>
wrote:

> [...]
>kattene vil snakke med gæsterne? det gider de i hvert fald ikke her *g*-
>Men jeg er sikker på Louise meget gerne vil holde kattetræf!! *g* ikk

Jooo...jeg skal da lige høre manden i huset ad Og så skal BlueBell
lige falde ind i flokken igen når hun kommer hjem fra parring på
søndag.

Knus Louise
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Helle

Dato : 06-02-04 17:23

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message

> Jooo...jeg skal da lige høre manden i huset ad Og så skal BlueBell
> lige falde ind i flokken igen når hun kommer hjem fra parring på
> [...]

Har manden i huset noget at skulle have sagt? der tager du altså helt fejl
Louise! Han skal bare holdes nede! *g*
Hmm søndag siger du hun kommer hjem....okay folkens? mødes vi hos Louise
mandag morgen til det store morgenbord som hun har arrangeret? *ggg*

Spøg til side..hehe

Knus Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 06-02-04 17:31

On Fri, 6 Feb 2004 17:23:21 +0100, "Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk>
wrote:

> [...]
>Hmm søndag siger du hun kommer hjem....okay folkens? mødes vi hos Louise
>mandag morgen til det store morgenbord som hun har arrangeret? *ggg*

Så skal i fandme tidligt op, for jeg suser afsted som en hvirvelvind
på min cykel kl 7 mandag morgen *GG*

Knus Louise

Fra : Helle

Dato : 06-02-04 17:45

> Så skal i fandme tidligt op, for jeg suser afsted som en hvirvelvind
> på min cykel kl 7 mandag morgen *GG*
>
> Knus Louise

Arh okay...det gider jeg sq ikk så *g*

Knus Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 06-02-04 19:14

Nu har vi snakket lidt om det, og vi vil meget gerne holde kattetræf
her. Hvis der er altså nogen der vil komme *G* Vi bor i Odense N.
Er der nogen der har nogle forslag til datoer er de også meget
velkomne