Ventetid
Fra : Per H

Dato : 30-01-04 17:19

Den her ventetid på at få vognen ud og komme på pladserne, er sku
næsten ikke til at udholde.

Vh Per

icq 8212837

Fra : Hans Jørgen

Dato : 30-01-04 19:07

Hej

Per H wrote:
> Den her ventetid på at få vognen ud og komme på pladserne, er sku
> næsten ikke til at udholde.

Åhja.. enig, vi starter normalt i påsken så tålmodigheden sættes på prøve.

Formentlig Feddet igen i år. (pga campingcheque).

Hans Jørgen

--
Masser af CampingStuff på http://www.campingstuff.dk
Mailto: hjh@campingstuff.dk

Fra : Per H

Dato : 30-01-04 19:16

On Fri, 30 Jan 2004 19:06:35 +0100, "Hans Jørgen"
<hjh@(slet)campingstuff.dk> skrev:

>Hej

>Åhja.. enig, vi starter normalt i påsken så tålmodigheden sættes på prøve.
>
>Formentlig Feddet igen i år. (pga campingcheque).

vi har bestilt plads på bogense. i påsken.

Så må du jo hilse Peter på fedet.

Vh Per

icq 8212837

Fra : Hans Jørgen

Dato : 04-02-04 18:31

Hejsa:

> Formentlig Feddet igen i år. (pga campingcheque).

Nul ikke Feddet, af en eller anden grund, det ligner lidt en tanke, er alle
samarbejdspladser på sjælland enige om ikke at acceptere campingcheque i
påsken.
Hvorimod alle andre i landet gør, underligt.

--
Venlig hilsen - Hans Jørgen

Fra : Steen Larsen

Dato : 04-02-04 20:05

Hans Jørgen wrote:
> [...]
> er alle samarbejdspladser på sjælland enige om ikke at acceptere
> campingcheque i påsken.
> Hvorimod alle andre i landet gør, underligt.

Gælder desvere også den fynske plads Bøsøre Strand Feriepark det
startede de med sidste år. oo-

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : Hans Jørgen

Dato : 05-02-04 08:33

Ups...

> Gælder desvere også den fynske plads Bøsøre Strand Feriepark det
> startede de med sidste år. oo-

Absalon på Sjælland accepterer sørme Camping Cheque i påsken.

--
Venlig hilsen - Hans Jørgen

Fra : T. Hartung

Dato : 30-01-04 19:25

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Den her ventetid på at få vognen ud og komme på pladserne, er sku
> næsten ikke til at udholde.

Du har ret - traver op og ned af gulvet mens man skuler til
campingudstyret - der er lang tid til uge 15 - påsken: mens jeg traver op og
ned af gulvet falder jeg så lidt over et par skistave, -støvler og
carvingbrædder - bruger så lidt tid på dem - skal snart igen ))))

--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Per H

Dato : 30-01-04 21:40

On Fri, 30 Jan 2004 19:24:45 +0100, "T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk>
skrev:

> [...]
>ned af gulvet falder jeg så lidt over et par skistave, -støvler og
>carvingbrædder - bruger så lidt tid på dem - skal snart igen ))))

jeg har rigeligt når jeg ser " på ski igen igen" har er ret funny

Har nogle venner der lige er taget til norge i ½ meter sne, i CV
Det er ikke lige mig. jeg hader faktisk vinteren, det er måske fordi
jeg har arbejdet for meget i det..

Vh Per

icq 8212837

Fra : Trix

Dato : 30-01-04 20:17

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Den her ventetid på at få vognen ud og komme på pladserne, er sku
> [...]

I den laaaaaaaannnnnnnge ventetid er der jo da "Ferie for alle" messen i
Herning at glæde sig til.

Og hvad - januar er væk nu - februar har kun 29 dage - og så marts - ja midt
på måneden skal dyret vækkes fra vinterhiet, shines up, pakkes - og så er
det ellers afsted d. 27-28 marts, hvor tingene bliver sat i vatter :0)

Ja - camping er vist næsten en sygdom. Som man kan længes

I øvrigt kan vi varmt anbefale Stensager Strand Camping. Vi har haft
forårsplads der de sidste 5 år.
Og nej - jeg får ikke penge for at reklamere for pladsen ! (blot for at
undgå nyheds-politiet).

God campingsæsson

Hilsen
Torben + frue

Fra : Per H

Dato : 30-01-04 21:45

On Fri, 30 Jan 2004 20:16:37 +0100, "Trix" <post@FJERNrisager-give.dk>
skrev:

> øvrigt kan vi varmt anbefale Stensager Strand Camping. Vi har haft
>forårsplads der de sidste 5 år.
>Og nej - jeg får ikke penge for at reklamere for pladsen ! (blot for at
>undgå nyheds-politiet).

var lige inde og kigge på deres side. Man må da håbe pladsen er
bedre end hjemmesiden

Vh Per

icq 8212837

Fra : Trix

Dato : 30-01-04 21:56

> var lige inde og kigge på deres side. Man må da håbe pladsen er
> bedre end hjemmesiden

Enig - skal opleves

/Torben

Fra : [BitSeN]

Dato : 31-01-04 18:30

On Fri, 30 Jan 2004 17:18:44 +0100, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

>Den her ventetid på at få vognen ud og komme på pladserne, er sku
>næsten ikke til at udholde.

Hmmm..... bare tanken om at det end ikke bliver i påsken, kr.flyvdag,
pinsen, men sandsynligvis tidligst i sommerferien gør bare det hele
meget værre.....

Men der er heldigvis en lykkelig forklaring, og den skulle dukke op
medio april efter lægernes beregning
Når man har ventet længe nok på dét, må camping være camping (for en
stund)......

mvh
Brian

Fra : Carsten Stage

Dato : 31-01-04 21:54

[BitSeN] wrote:

> Men der er heldigvis en lykkelig forklaring, og den skulle dukke op
> medio april efter lægernes beregning
> Når man har ventet længe nok på dét, må camping være camping (for en
> stund)......

Hjertelig tillykke med det!!!

Men det behøver ikke at begrænse campingturene - for snart mange år siden
havde datteren i løbet af sine første måneder været med på adskillige lange
weekender i Holland og Tyskland. Det var til hundeudstillinger med 3-5 hunde
i bilen og så overnatninger hos private - eller B&B's... I har eget hus med
hjul under, så ingen problemer.

Endnu engang tillykke.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : [BitSeN]

Dato : 01-02-04 11:24

On Sat, 31 Jan 2004 21:53:54 +0100, "Carsten Stage"
<stage_nospam@fabel.dk> wrote:

> [...]
>i bilen og så overnatninger hos private - eller B&B's... I har eget hus med

Tak for det. Jeg tror nu heller ikke det kommer til at begrænse
campingturene, højst de første 1-2 måneder
Men de ligger jo så også i en god campingperiode.

Lad os nu se om vi ikke får os sneget af sted et par weekender i løbet
af maj, jeg tror og håber det.

mvh
Brian

Fra : T. Hartung

Dato : 01-02-04 12:31

"[BitSeN]" <bimmer@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 31 Jan 2004 21:53:54 +0100, "Carsten Stage"
> <stage_nospam@fabel.dk> wrote:

Også tillykke herfra !!!!!!!!!!!!!!!

> [...]

nemlig - vores dreng var bare 3 uger gammel da han var med i CV første gang
10 dage på mors (juli måned) - sundhedsplejersken kaldte os uansvarlige
forældre, hun troede vist vi boede i et træ og lavede mad over bål - hun
blev pænt men bestemt bedt om ikke at komme mere - vi skulle nok selv klare
skærene fremover - sjovt nok er hun nu sundhedsassistent på børnenes skole
så hun ser da jævntligt at drengen har overlevet "hulelivet" uden de helt
store mén.

Jeg plejer at sige - "det er ikke børnene der sætter begrænsningerne, det er
forældrene" børn er med på alt når bare far og mor er der!! men ofte lyder
det "vi tror ikke børnene vil....." -"børnene er for trætte..." når
forældrene mangler en dårlig undskyldning )))

Nå men tillykke med "gevinsten" og hils konen der bære på et meget stort
ansvar ))

--
mvh.

T. Hartung

Fra : [BitSeN]

Dato : 01-02-04 13:04

On Sun, 1 Feb 2004 12:31:16 +0100, "T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>det "vi tror ikke børnene vil....." -"børnene er for trætte..." når
>forældrene mangler en dårlig undskyldning )))

Det gir stof til eftertanke, jeg tror lige jeg lavet et print og
ligger på fruens hovedpude

>Nå men tillykke med "gevinsten" og hils konen der bære på et meget stort
>ansvar ))

Thanx, I will.....

mvh
Brian

Fra : Per H

Dato : 01-02-04 16:13

On Sat, 31 Jan 2004 18:30:25 +0100, "[BitSeN]" <bimmer@jubiipost.dk>
skrev:

>Men der er heldigvis en lykkelig forklaring, og den skulle dukke op
>medio april efter lægernes beregning
>Når man har ventet længe nok på dét, må camping være camping (for en
>stund)......

Ja hvis det ik kan være på andre måder sååå.

Vh Per

icq 8212837

Fra : Harry

Dato : 01-02-04 14:40

> Den her ventetid på at få vognen ud og komme på pladserne, er sku
> næsten ikke til at udholde.

Jamen, Per dog! Troede du var mere hærdet og her bliver man chokeret
over, at en række campister, der færdes på nettet i og med
campingspørgsmål, lader campingvognen gå i hi. Det må da snart være
forbi med al den vanetænkning om at de ikke kan tåle at komme ud i
vintervejret!

Stop klynkeriet, folks - og se at komme afsted! Vi ses. Ventetid
findes ikke!

Fra : Jørgen L

Dato : 01-02-04 18:42

> Den her ventetid på at få vognen ud og komme på pladserne, er sku
> næsten ikke til at udholde.

Hvilken vente tid ?
vi er lige kommet hjem fra et godt træf oppe på Hornbæk

Hilsen Jørgen

---