GeForce2 MX og SoundBlaster 128
Fra : Ole Mogensen

Dato : 23-04-01 08:10

Hej Alle.

En ven af mig har lige købe ny pc , og der sidder et
PixelView GeForce2 MX MVGA-NVG11A og et
SoundBlaster 128 , han har problemer med at den fryser
i f.eks CFS , han har hørt rygter om at kombinationen af
netop disse to kort , kan give problemer , nogle der
har erfaring med dette.

Ole Mogensen

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Wccookie

Dato : 23-04-01 10:06

Jeg har haft samme problem og det tog ca. en måned at finde en mulig fejl. Jeg opdaterede Bios'en på grafikkortet og på bundkortet. Desuden satte jeg agp til 1X i stedet for 2. Dette hjalp og jeg har ikke det problem mere. Det er ikke sikkert at det virker på din vens pc, men det er værd at prøve. Start med en bios update af bundkortet eller med at sende den retur til forhandler(hvis der stadig er garanti)...
-Wccookie

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole Mogensen

Dato : 23-04-01 10:14

Tak , det var det jeg frygtede , jeg tror bare ikke jeg vil
foreslå ham at lave Bios opdatering , og der er lidt langt
til sverige , det er der han bor
Han må returnere den.

Ole Mogensen

--