DCUs to stikirenddrenge...
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 14-01-04 23:06

Nu har i svaret på hvorfor DCUs to stikirenddrenge SPAMMEDE al kritik
om DCU i debatforaet Campingguiden! og hvorfor al kritik af DCU i
Campingguiden blev CENSURERET væk, ligesom på Campister Imellem!

DCU ejer Campingguiden.

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 15-01-04 08:50

Blot til info for andre - denne information er trukket på
Campingguiden's egen hjemmeside:

Om Campingguiden

Campingguiden.dk blev startet i 2003 af beaumonde solutions.

Formålet med denne portal er, at give campister et større og lettere
overskueligt indblik i, hvad der sker på campingmarkedet samt give
mulighed for at kunne søge inspiration og plænlægge de kommende
campingture.

Campingguiden giver også mulighed for, at campister kan chatte sammen,
deltage i debatten, læse de seneste nyheder fra branchen, se
testresultater af vogne og udstyr, søge efter campingpladser, søge
efter nye og brugte vogne samt meget meget mere.

Campingguiden ønsker rigtig god fornøjelse rundt på siderne....

Folkene bag Campingguiden

Campingguiden.dk er udviklet og drevet af beaumonde solutions, som til
daglig er et IT-service bureau.

Vi udvikler brugerdefineret software samt fungerer som
underleverandører af internet- og intranetløsninger, Web-Design m.m.
til bl.a. reklame- og webbureauer samt andre erhvervskunder.

Nedenfor ses nogle af de personer som til daglig er med til, at drive
Campingguiden.dk.

Nedenstående personer er naturligvis alle aktive campister med et godt
kendskab til campingbranchen:

Søren Damgaard

Camilla Holstein

Jeanne Laursen

Thorsten Laursen

Lizzi D. Jensen

Claus Rohwedder

Mads Buhl

Dertil kommer et skiftende antal freelance arbejdere.
Såh....DCU's ejerskab er rimeligt godt gemt
/Flemming Udbjørg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 15-01-04 12:04

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0401142349.6f04649@posting.google.com>...
> Blot til info for andre - denne information er trukket på
> Campingguiden's egen hjemmeside:

Ja og den siger ikke eeteneste ord om ejerskabet af Campingguiden! Så
hvad er dit budskab?

> [...]
> efter nye og brugte vogne samt meget meget mere.
>
> Campingguiden ønsker rigtig god fornøjelse rundt på siderne....

De ANSATTE i IT-firmaet !!! Ejer de Campingguiden? er det DET som er
dit budskab?

> Campingguiden.dk er udviklet og drevet af beaumonde solutions, som til
> daglig er et IT-service bureau.

Ja men hvem har BESTILT arbejdet? Hvem tror du EJER Campingguiden?

> Vi udvikler brugerdefineret software samt fungerer som
> underleverandører af internet- og intranetløsninger, Web-Design m.m.
> til bl.a. reklame- og webbureauer samt andre erhvervskunder.

Har IT-firmaet lavet et produkt til SIG SELV? eller til D.. ????

> [...]
>
> Mads Buhl
>
> Dertil kommer et skiftende antal freelance arbejdere.
> Såh....DCU's ejerskab er rimeligt godt gemt

Næe HELE konceptet afspejler hvad der foregår i DCU-huset i dag ?
CENSUR og MENINGSTYRANI er dagsordenen. Campingguiden CENSURERER
PRÆCIS som i DCU-huset.
OG DCU er nødt til at lave et sådan koncept ellers overtager nogle
private hjemmesider HELE IT-markedet!!

Hvorfor tror du ikke at IT-firmaet melder ud om hvem som har bestilt
dette produkt? Skal vi gætte på at de har fået mundkurv på? indtil den
dag hvor det kan konstateres om projektet er en succes eller en
fiasko!

> /Flemming Udbjørg

Venlig hilsen
verner

Fra : Carsten Holck

Dato : 16-01-04 20:18

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message
conspiracy rulez

/carsten

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 16-01-04 00:35

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message news:<6fbbedd3.0401141406.767b68ea@posting.google.com>...
> [...]
> om DCU i debatforaet Campingguiden! og hvorfor al kritik af DCU i
> Campingguiden blev CENSURERET væk, ligesom på Campister Imellem!

Hvem reklamerer Campingguiden for? DCU og Trekroner forsikring!

Fra : Peder

Dato : 17-01-04 23:16

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

(Citat)
Censurfri debat og censurfri chat hvor svar og indlæg bliver
offentliggjort når du trykker enter. INGEN forsinkelser! INGEN
smagsdommere! INGEN censur!
ORDET ER FRIT!

WWW.CAMPINGGUIDEN.DK

Venlig hilsen
verner (Citat slut)

Kan du huske dette indlæg, Verner?

Hvad er der sket sidehen, siden du nu har foretaget en U-vending og tror,
DCU-spøgelset også spøger der?

Det skulle vel ikke hænge sammen med, at samme Verner efter indlæg som "HVAD
FANDEN ER MENINGEN?" blev dedt om at dæmpe sit sprog, så det dog blot var
rendestensværdigt, hvilket han valgte at ignorere, hvorefter yderligere
indlæg fra Verners hånd blev uønsket i gruppen.
Hvilket jeg kun kan begræde, da det nok er den mest uretfærdige handling,
foretaget af nogen moderator på Internettet, da hans indlæg jo udstrålede
både intelligens og stor viden om, hvad han udtalte sig om.

Det var vel ikke sådan, at Verner troede, at han havde fået et forum, hvor
han helt uantastet kunne tilsvine og forulempe normalt tænkende mennesker i
håb om, at disse igen ville frekventere dette forum for yderligere
tilsvining?

Kære Verner!!
Hvordan kan du dog overhovedet tro, at en hjemmeside, privat eller
commersiel, der relaterer til campingstof nogensinde kan komme i tanker om,
ukritisk, at optage sådanne indlæg, hvis der ønskes et bare nogenlunde
acceptabelt besøgstal og at disse besøgende kommer igen?
Kunne du selv tænke dig at stille et privat debatforum til rådighed, hvor en
stor del af indlæggene handler om at tilsvine _dig_ og, hvad du står for?
Jeg tvivler!!

Der har du så også forklaringen på, hvorfor du frit kan skrive i
dk.fritid.camping, da dette usenet ikke kun er til for campister, hvilket du
sikkert er glad for, til forskel fra mange andre.

> DCU ejer Campingguiden.

Er det noget du ved eller kan føre bevis for?
Eller er det blot fordi de ikke vil optage dine indlæg, så kan det kun være
DCU, der ejer den?

--
Hilsen
Peder

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 18-01-04 15:23

Hej Peder, nogle få bemærkninger til din kommentar, men der er nogle
ting som du helt har misforstået.

> [...]
> Censurfri debat og censurfri chat hvor svar og indlæg bliver
> offentliggjort når du trykker enter. INGEN forsinkelser! INGEN

Ja Peder du har helt ret, det er mine præcise ord, men Peder jeg har
det sådan at jeg tror på hvad folk siger indtil det er bevist, at de
IKKE er troværdige, DET er sammenhængen i dette Peder. Efterfølgende
har det vist sig at Campingguiden HAR smagsdommere og CENSUR, PRÆCIS
som i DCU.

> Hvad er der sket sidehen, siden du nu har foretaget en U-vending og tror,
> DCU-spøgelset også spøger der?

Ved simpelthen at betragte hvad der foregår på Campingguiden! DER
censureres ALT kritik af DCU væk! ja ALT hvad Campingguiden ikke kan
lide censurerer de væk, så simpelt er det Peder. Det vil sige at
Campingguiden var fulde af løgn da de udtalte at ordet var frit og at
det var et censurfrit debatforum og chat. Campingguiden censurerer
PRÆCIS lige så meget som DCU.

> Det skulle vel ikke hænge sammen med, at samme Verner efter indlæg som "HVAD
> FANDEN ER MENINGEN?" blev bedt om at dæmpe sit sprog, så det dog blot var
> rendestensværdigt

Det med rendestenen er vist noget som er skabt af dig Peder. Jeg skrev
ikke et eneste indlæg på Campingguiden som overskred almindelig
netværks/dansk etikette for offentlig at udtale sig, giv EET ENESTE
eksempel på det modsatte Peder.

> [...]
> foretaget af nogen moderator på Internettet, da hans indlæg jo udstrålede
> både intelligens og stor viden om, hvad han udtalte sig om.

Tak for de pæne ord Peder.

> Det var vel ikke sådan, at Verner troede, at han havde fået et forum, hvor
> han helt uantastet kunne tilsvine og forulempe normalt tænkende mennesker

Jeg har aldrig tilsvinet hverken Campingguiden eller personer der
tilhører Campingguiden eller DCU eller personer som tilhører DCU. Jeg
har fremsat kontant kritik af DCU og de personer som leder DCU og
deres HANDLINGER , men ALDRIG som privatpersoner og deres privatliv.
Men du har ret i at jeg har givet Tommy Hansen og Carsten Stage
TILBAGE hvad de har STARTET med at give mig. I DEN henseende Peder er
jeg MEGET gavmild ))

> håb om, at disse igen ville frekventere dette forum for yderligere
> tilsvining?

Jeg kan godt undvære Tommy Hansen og Carsten Stage i debatten for de
deltager ikke i debatten men SPAMMER al kritik af deres DCU.

> Kære Verner!!
> Hvordan kan du dog overhovedet tro, at en hjemmeside, privat eller
> commersiel, der relaterer til campingstof nogensinde kan komme i tanker om,
> ukritisk, at optage sådanne indlæg,

Det skal de naturligvis ikke gøre ukritisk. De skrev selv at DERES
grænser var den danske lovgivning og den har jeg IKKE
overskredet.Hvorfor ialverden skulle jeg det?

MEN seriøs kritik af DCU overskred altså deres grænser (giv mig bare
EET eksempel i min kritik af DCU hvor jeg har overtrådt dansk
lovgivning, kan du ikke det så stop med det vrøvl du skriver).

hvis der ønskes et bare nogenlunde
> acceptabelt besøgstal og at disse besøgende kommer igen?

Peder prøv nu for en gangs skyld at holde forholde dig til
virkeligheden! hvis du kan! Da jeg skrev indlæg på Campingguiden var
der over 15-20 NYE indlæg hver dag!
FRA DEN DAG AF, FOR FLERE MÅNEDER SIDEN, HVOR CAMPINGGUIDEN HAR
INDFØRT CENSUR AF VOKSNE MENNESKERs INDLÆG HAR DER VÆRET TO INDLÆG
(jeg gentager 2 indlæg).Kan du se hvad dine kommentarer indeholder af
realiteter Peder?

> Kunne du selv tænke dig at stille et privat debatforum til rådighed, hvor en
> stor del af indlæggene handler om at tilsvine _dig_ og, hvad du står for?
> Jeg tvivler!!

Her tager du meget fejl Peder. Jeg har ikke tilsvinet Campingguiden
eller nogen som helst der har med Campingguiden at gøre.
Du Peder prøver at bygge noget svineri op som ikke findes, ellers
dokumenter dine påstande istedet for det kællingesladder du leverer.

> Der har du så også forklaringen på, hvorfor du frit kan skrive i
> dk.fritid.camping, da dette usenet ikke kun er til for campister, hvilket du
> sikkert er glad for, til forskel fra mange andre.

Hvad er det for noget sludder og vrøvl at skrive Peder.
Campingguiden,DCU og dette forum er offentlig for ALLE.
Du kan heller ikke her idette forum finde EET ENESTE indlæg hvor jeg
sviner folk til som på påstår bevis dine udtalelser.

> Er det noget du ved eller kan føre bevis for?

Læs DCUs formands leder i sidste fagblad.

> Eller er det blot fordi de ikke vil optage dine indlæg, så kan det kun være
> DCU, der ejer den?

Til sidst vil jeg sige til dig Peder, fordi DU accepterer pampere og
pampermetoder. Accepterer at blive censureret! så er det DIT problem,
ikke mit Peder.
Tilsvarende når DU sætter lighedstegn ved reel kritik og
mudderkastning så er det DIT problem Peder ikke mit.

Hilsen
verner

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-01-04 18:39

I news:6fbbedd3.0401180623.16110b32@posting.google.com skrev
ven_hj@yahoo.dk følgende:

[ ... ]
> [...]
> at det var et censurfrit debatforum og chat. Campingguiden
> censurerer PRÆCIS lige så meget som DCU.

Det er nok mere et spørgsmål om at de sletter rendestenssprogsindlæg
end at de laver "censur".

Bruger du en anstændig tone og saglige og seriøse velargumenterende
indslag er jeg helt sikker på at der heller ikke sker sletning af
sådanne indlæg.

Der er sandelig grænser for hvad man skal finde sig af ukvemsord og
usaglig tilsvining af alt og alle.

http://sda-net.dk/ - *Helt ny udgave - helt nyt indhold*
http://bibel-skole.dk/ - Helt nyt design og indhold
*** *Begge med debatforum* ***

Fra : Per H

Dato : 18-01-04 19:48

On Sun, 18 Jan 2004 18:38:56 +0100, "Andreas Falck"
<andreas.falck@jyde.invalid> skrev:

> [...]
>sådanne indlæg.
>
>Der er sandelig grænser for hvad man skal finde sig af ukvemsord og

Generalt er det vel også at hvis de begynder at besvare alle
spørgesmål, så kan man bruge et helt blad kun til folks forskellige
meninger, og sådan er det generalt i alle blade, og aviser.

Og bladlæserene er sikkert ikke intereseret i at købe et campingblad,
eller andet, for så at se det er fyldt med medlemmers meninger.
Annoncørerne vil måske heller ikke støtte et blad, hvor der er for
meget "læserstof"

Jeg kunne aldrig drømme om at købe et blad hvor indholdet er negativt.

Om DCU er godt eller dårligt, kan jeg ikke tage stilling til. da jeg
ikke er medlem (endnu)?

Var forøvrigt i Bella, og snakkede en smule med DCU.
umiddelbart mener jeg at de havde en dårlig dag., de var ikke særlig
gode sælgere. (virkede ligeglade)

Vh Per

icq 8212837

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-01-04 21:18

I news:tjkl009mv233otb79vt0jighjtog6vh9li@4ax.com skrev
Per H følgende:

[ ... ]
> Om DCU er godt eller dårligt, kan jeg ikke tage stilling til. da jeg
> ikke er medlem (endnu)?

Jeg er heller ikke medlem længere. Meldte mig ud for snart mange år
siden.

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 18-01-04 10:56

> [...]
> eller andet, for så at se det er fyldt med medlemmers meninger.
> Annoncørerne vil måske heller ikke støtte et blad, hvor der er for

Jeg vil da, for mit eget vedkommende mene, at når et interesseblad
udelukkende er til for, at reklamere, så er det rimeligt uinteressant for
læserne, at støtte det yderligere, end det reklameindtægterne giver.

Har lige hentet Neslein`s gratis campingblad, jeg vil vove den påstand, at
det har samme, og måske endda bedre, hensigter end DCU medlemsblad.

Og hvorfor nu det. Jo når vi hentede det ved campingforhandleren i
Christiansfeld, så lå det, hvor det skulle ligge, nemlig i mellem alle andre
reklamer, vi er bevidste om, at dette er finanseret af reklamer, her er det
reele produkt, nemlig et reklamefinanseret campingblad fra firmaet
www.campingferie.dk .

Jeg er ikke så naiv, at jeg tror et medlemsblad ikke skal indeholde reklame,
men når også de fleste artikler inderholder slet skjulte reklamer for
campingbranchen, og organisationen ikke vover, at hjælpe medlemmer til deres
ret, over for campingforhandlerne, så er det noget muggent ved sådan en
branche.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 19-01-04 17:16

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> wrote in message news:<400ba966$0$29359$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

> [...]
> ret, over for campingforhandlerne, så er det noget muggent ved sådan en

Hej Karl-Heinz Hansen

Jeg er 100% enig i dine betragtninger. At kalde DCU i dag for en
demokratisk FORBRUGERFORENING for campister/medlemmerne er en
overdrivelse af de helt store dimensioner.
Der er efter min mening kun een løsning. Vi skal have en anden
bestyrelse ind som dropper alle pampermetoderne og som sætter
campisten/medlemmet i centrum og IKKE forhandlerne (de skal nok klare
sig selv, det er i dag DEM som står for udviklingen indenfor branchen
IKKE DCU) OG DEM SELV.

Venlig hilsen
verner

Fra : Peder

Dato : 18-01-04 20:40

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Peder, nogle få bemærkninger til din kommentar, men der er nogle
> ting som du helt har misforstået.

Det tror jeg ikke, du skal regne med!!

> [...]
> IKKE er troværdige, DET er sammenhængen i dette Peder. Efterfølgende
> har det vist sig at Campingguiden HAR smagsdommere og CENSUR, PRÆCIS

Du ser spøgelser, Verner. Mon ikke du er sur over, at netop _du_ ikke
tilhører 'vennekredse'?

> [...]
> Campingguiden var fulde af løgn da de udtalte at ordet var frit og at
> det var et censurfrit debatforum og chat. Campingguiden censurerer

Nej, Verner. De modererer, og valgte at moderere dine indlæg ud i det fri.
Det kan ingen vel fortænke dem i, ihvertfald slet ikke mig.

> [...]
> ikke et eneste indlæg på Campingguiden som overskred almindelig
> netværks/dansk etikette for offentlig at udtale sig, giv EET ENESTE

Du fik dig åbenbart ikke svinget op på et niveau, som ejerne af
Campingguiden kunne acceptere, og hvor nødig du end vil indrømme det, så er
det deres, og kun deres, valg.

> [...]
> Men du har ret i at jeg har givet Tommy Hansen og Carsten Stage
> TILBAGE hvad de har STARTET med at give mig. I DEN henseende Peder er

Prøv at nærlæse dine egne indlæg.
Du har i allerhøjeste grad mistænkeliggjort personer i DCU's ledelse for at
have fingrene uretmæssigt nede i kassen, ved at påstå at de tilraner sig
frynsegoder under udførelsen af deres hverv.

> Jeg kan godt undvære Tommy Hansen og Carsten Stage i debatten for de
> deltager ikke i debatten men SPAMMER al kritik af deres DCU.

I forhold til ytringsfrihed og cencur er du ikke en s... bedre end dem, du
selv klandrer for at have frataget dig dette - tværtimod ser du spøgelser
alle steder.

> Det skal de naturligvis ikke gøre ukritisk. De skrev selv at DERES
> grænser var den danske lovgivning og den har jeg IKKE
> overskredet.Hvorfor ialverden skulle jeg det?

Der er vel også noget, der hedder almindelig anstændighed, også for dig,
Verner.

> MEN seriøs kritik af DCU overskred altså deres grænser (giv mig bare
> EET eksempel i min kritik af DCU hvor jeg har overtrådt dansk
> lovgivning, kan du ikke det så stop med det vrøvl du skriver).

Forsøger du nu at tage ytringsfriheden fra mig også, eller vil du også gerne
have mig cencureret væk?
Det var ikke seriøs kritik, der overskred deres grænser, men seriøs ubevist
kværulanteri. Der er en forskel.

> Peder prøv nu for en gangs skyld at holde forholde dig til
> virkeligheden! hvis du kan! Da jeg skrev indlæg på Campingguiden var
> der over 15-20 NYE indlæg hver dag!

Hvor mange af disse indlæg omhandlede ønsket om, at en vis Verner opførte
sig hensigtsmæssigt?

> [...]
> INDFØRT CENSUR AF VOKSNE MENNESKERs INDLÆG HAR DER VÆRET TO INDLÆG
> (jeg gentager 2 indlæg).Kan du se hvad dine kommentarer indeholder af

Der kan du se, hvad en notorisk kværulant kan gøre ved et privat debatforum.

> [...]
> Du Peder prøver at bygge noget svineri op som ikke findes, ellers
> dokumenter dine påstande istedet for det kællingesladder du leverer.

Der var nogen, der mente det modsatte, Verner.

> [...]
> Du kan heller ikke her idette forum finde EET ENESTE indlæg hvor jeg
> sviner folk til som på påstår bevis dine udtalelser.

Hvordan tror du personerne bag de funktioner, du ynder at angribe, har det
med, at du sår mistænke om, at de har haft/har fingrene nede i
foreningskassen? (Jvf. frynsegoder)

> Læs DCUs formands leder i sidste fagblad.

Det kan jeg kun bakke op om.

> Til sidst vil jeg sige til dig Peder, fordi DU accepterer pampere og
> pampermetoder. Accepterer at blive censureret! så er det DIT problem,
> ikke mit Peder.

Til forskel fra dig, der åbenbart har et _kæmpe_ problem med DCU, har jeg
ingen problemer med dem.

Tilsvarende når DU sætter lighedstegn ved reel kritik og
> mudderkastning så er det DIT problem Peder ikke mit.

Jeg vælger nu ikke at gøre det til et problem for mig.

Hilsen
Peder.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 19-01-04 11:10

> Nej, Verner. De modererer, og valgte at moderere dine indlæg ud i det fri.
> Det kan ingen vel fortænke dem i, ihvertfald slet ikke mig.

Normale danskere kalder det CENSUR.

> Du har i allerhøjeste grad mistænkeliggjort personer i DCU's ledelse for at
> have fingrene uretmæssigt nede i kassen, ved at påstå at de tilraner sig
> frynsegoder under udførelsen af deres hverv.

Hvad er det for noget sludder og vrøvl at skrive.Nu DIGTER din hjerne
igen Peder. Jeg har aldrig udtalt at ledelsen har fingrene nede i
kassen, DET ER DIT ORDVALG ikke mit. IGEN dokumenter din tåbelige
påstand.
ALLE mine indlæg om frynsegoder går på at ledelsen skal OPLYSE os
medlemmerne om hvad ledelsen har af frynsegoder f.eks. gratis TLF!
internetforbindelse! kørepenge! diæter, gratis camping! og hvad
ledelsen tildeler sig selv af årlige ydelser (løn) m.m. hverken mere
eller mindre Peder så lad være med dit digteri.
Det ville klæde dig at du dokumenterede dine påstande ellers er du
ikke troværdig, så er det bare kællingesnak du leverer.

> I forhold til ytringsfrihed og cencur er du ikke en s... bedre end dem, du
> selv klandrer for at have frataget dig dette - tværtimod ser du spøgelser
> alle steder.

Enhver kan se at Campingguiden censurerer alle kritiske indlæg om DCU
bort.
Hos DCUs CENSURMESTER er det for tiden mode at lukke for et debatemne
(tråd), når virkeligheden bliver FOR pinlig for ledelsen. Eks. de to
sidste tråde om campingpas er lukket = CENSUR = KNÆGTELSE AF
YTRINGSFRIHEDEN I DCU.

Men DET er jo lige DIN kop the ikke Peder?

> Der er vel også noget, der hedder almindelig anstændighed, også for dig,
> Verner.

DET har du helt ret i Peder.
Jeg behandler folk lige præcis som de behandler mig. DU Peder er i
gang med at svine mig til med digterier og usande og udokumenterede
påstande og jeg vil forsøge at holde DIT niveau.

> Forsøger du nu at tage ytringsfriheden fra mig også, eller vil du også gerne
> have mig cencureret væk?

Det kunne jeg ikke drømme om. Jeg siger til dig at du skal stoppe med
dine digterier eller også DOKUMENTER dine tåbelige påstande.

> Det var ikke seriøs kritik, der overskred deres grænser, men seriøs ubevist
> kværulanteri. Der er en forskel.

Nu heddder det ikke svine folk til mere, NU hedder det kværulanteri!
Ja Peder når du ikke kan dokumentere at jeg har svinet folk i
Campingguiden og DCU til så er det jo lettere at kalde det
kværulanteri.

> Der kan du se, hvad en notorisk kværulant kan gøre ved et privat debatforum.

Du har ikke rigtig fat i årsag og virkning Peder. Fra den dag for
flere måneder siden hvor Campingguiden indførte CENSUR stoppede AL
debat Peder. DET ER IKKE SKREVET EET ENESTE DEBATINDLÆG AF NOGEN SOM
HELST SIDEN CENSUREN BLEV INDFØRT PEDER, det er facts som du selv kan
kontrollere.

INGEN NORMALE voksne danskere vil lade sig CENSURERE.

> Der var nogen, der mente det modsatte, Verner.

Igen en tåbelig påstand Peder. Dokumenter DIN påstand for DU er en af
dem.

> Hvordan tror du personerne bag de funktioner, du ynder at angribe,

Jeg angriber ikke nogen som helst jeg fremsætter veldokumenteret
kritik af folkevalgte funktioner og deres beslutninger, NØJAGTIG
ligesom du/alle gør mod folkevalgte politikkere. DCUs ledelse sidder
i folkevalgte tillidsfunktioner og de må finde sig i at de bliver
vurderet og kritiseret for deres handlinger. DE må også stå til
regnskab for deres handlinger ligesom alle andre i tillidsjob og som
forvalter betroede midler.

at du sår mistænke om, at de har haft/har fingrene nede i
> foreningskassen? (Jvf. frynsegoder)

En tåbelig påstand som er opfundet af DIN hjerne.

> Det kan jeg kun bakke op om.

Ja Peder...CENSUR...KNÆGTELSE AF YTRINGSFRIHEDEN...INGEN DIALOG MED
MEDLEMMERNE OG DEN SLAGS DU BAKKER OP OM PEDER DET HAR DU DEMONSTRERET
MED DINE UDTALELSER VEL BEKOMME DIG.

> Til forskel fra dig, der åbenbart har et _kæmpe_ problem med DCU, har jeg
> ingen problemer med dem.

Nej det er tydelig for enhver at censur og knægtelse af
ytringsfriheden i DCU ikke er noget problem for DIG.

> Jeg vælger nu ikke at gøre det til et problem for mig.

Det er tydeligt for enhver Peder hvad DU står for.

> Hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 18-01-04 22:52

"Don't feed the troll"

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 19-01-04 10:33

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<400b0008$0$27335$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...
> "Don't feed the troll"

DET ER RIGTIGT GISMO ! YTRINGSFRIHEDEN SKAL KNÆGTES.... HVOR ER DET
LIGE AT VI HØRER DEN MELODI HVER DAG??

Hilsen
verner

PS! gismo jeg tror du er trollen her du DEBATTERER ingenting men
udfører SPAM.