Eudora - hvor ligger adresselisten?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-04-01 21:19

Hejsa!

Hvor ligger adresselisten i Eudora? Altså, hvilke filer?

Efter reinstallation af Windoze, så er alle mine kontakter der lå
under "Eudora Nicknames", væk :( Alle dem der lå under andre
adressebøger har jeg underligt nok stadigvæk...

Men de fleste lå nu desværre under Eudora Nicknames - øv!

Jeg har dog stadig den gamle installation liggende i et andet
bibliotek, så hvis nogle kender nogle tricks, så giv lyd.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Har du en Nokia eller Siemens-telefon, og vil du have fjernet SIM-låsen - så kontakt mig.

Vibratorer installeres også i Nokia 3210.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-04-01 21:49

> Jeg har dog stadig den gamle installation liggende i et andet
> bibliotek, så hvis nogle kender nogle tricks, så giv lyd.

Har du nogle filer tilbage, der hedder NNdbase.toc og NNdbase.txt ?
--
mvh Lars

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-04-01 21:56

Lars Klintholm skrev:

>Har du nogle filer tilbage, der hedder NNdbase.toc og NNdbase.txt ?

Perfekt - tak til jer begge!!

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 22-04-01 21:50

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> writes:

> Hvor ligger adresselisten i Eudora? Altså, hvilke filer?

Dem der ligger i foldere ligger i $EUDORA_DIR\Nickname, resten
liggeri $EUDORA_DIR\NNdbase.(toc|txt), så de skulle være lige
til at hive over fra din gamle installation.

--
Jacob
"Your submission was received after the deadline. Try again