timeout
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 07-02-04 03:25

Hejsa

Jeg sidder med noget web crawler skrevet i PHP. Jeg bruger fsockopen() og
fputs()/fgets() til at kommunikere med servere.

I kaldet til fsockopen() har jeg angivet en timeout på 10 sekunder, så
hvis jeg ikke kan få forbindelse går hele skidtet ikke i stå på den
konto. Men hvis der skal timeout på fgets() skal man i stedet bruge
stream_set_timeout() ifølge manualen.

Skal kaldet til stream_set_timeout() komme før eller efter kaldet til
fgets() eller er det lige meget. Jeg har prøvet at sætte timeout'en før
men det havde ikke nogen effekt - og nu er det site som fik crawleren til
at stoppe kommet op igen, så nu kan jeg ikke teste det... :(

Hyggehej
/Thomas

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 07-02-04 03:36

On Sat, 07 Feb 2004 03:24:58 +0100, Thomas Lindgaard wrote:

> Skal kaldet til stream_set_timeout() komme før eller efter kaldet til
> fgets() eller er det lige meget.

I min verden vil det give mest mening at kalde stream_set_timeout() først...

/Thomas