Hjælp til brænder
Fra : Paisley

Dato : 06-02-04 15:27

Hej alle

Min Plextor brænder laver pludselig en Power Calibration Error. Kan
nogen hjælpe med hvad pokker det er?

På forhånd tak

Kasper

Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-02-04 15:46

Paisley skrev:

> Min Plextor brænder laver pludselig en Power Calibration Error. Kan
> nogen hjælpe med hvad pokker det er?

Hvis det er galt med flere forskellige typer skiver, så er det måske
laseren i brænder der er slidt ned, men det ved de sikkert mere om i
den gruppe, som omhandler brændere, så jeg tillader mig at flytte
snakken derind i stedet.

Krydspostet til: dk.edb.hardware og dk.edb.hardware.drev.cd-rom.
FUT til: dk.edb.hardware.drev.cd-rom.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Madsen.

Fra : Lotte

Dato : 07-02-04 01:22

Den fejl har jeg fået på brænding af dvder, det har været når skiverne ikke
har overholdt det de har lovet, så har jeg sat hastigheden ned til 2 X i
stedet for 4 X og det har løst det hver gang hos mig.