habba habba zoot zoot
Fra : Mette og René

Dato : 05-02-04 18:24

Nogen der kan huske den sang?, hørte den i radion idag og spekulerede over
hvad det er for noget tekst og hvad der bliver sunget om? any one?, er det
bare blader?

--
MVH René

www.golf2.dk
www.racerc.dk
http://www.vrcr.dk
http://www.gshobby.com/sitecarts/sitecarts.cgi
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUU90&P=0

Fra : -V-

Dato : 05-02-04 18:41

Mette og René wrote:
> Nogen der kan huske den sang?, hørte den i radion idag og spekulerede
> over hvad det er for noget tekst og hvad der bliver sunget om? any
> one?, er det bare blader?

http://www.google.com/groups?hl=en&lr=lang_da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=4011a897%240%241668%24edfadb0f%40dread14.news.tele.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dhabba%2Bgroup:dk.kultur.musik%26hl%3Den%26lr%3Dlang_da%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26scoring%3Dd

Det er ca. 2 uger siden, det blev diskuteret sidst.

Der går nok mindst en måneds tid, før det dukker op igen....

-V-

Fra : Dopedog

Dato : 05-02-04 18:56

> [...]
>

> Det er ca. 2 uger siden, det blev diskuteret sidst.
>
> Der går nok mindst en måneds tid, før det dukker op igen....

Skulle lige til at skrive cirka det samme

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : Mette og René

Dato : 06-02-04 17:37

> [...]
TF-8%26scoring%3Dd

> Det er ca. 2 uger siden, det blev diskuteret sidst.

Ok, det var jeg ikke lige klar over

Men synes ikke rigtig der står noget om hvad de synger, er det bare plader?

René

Fra : Simon Nielsen

Dato : 06-02-04 18:33

"Mette og René" <metterene@(slet)tdcspace.dk> wrote in message

> [...]
> TF-8%26scoring%3Dd

> Ok, det var jeg ikke lige klar over
>
> Men synes ikke rigtig der står noget om hvad de synger, er det bare

Jep

et russisk band skrev teksten mens at de nok havde lidt for meget vodka og
så senere fik Caramba fat i den og hittede med den.

Mvh
Simon

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 06-02-04 22:25

Simon Nielsen skrev:
> et russisk band skrev teksten mens at de nok havde lidt for meget
> vodka og så senere fik Caramba fat i den og hittede med den.

Har Klein & Klyderne ikke også lavet nummeret?
--
'rluf

Fra : Kim Hansen

Dato : 07-02-04 10:49

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote in message news:<402406a5$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> Har Klein & Klyderne ikke også lavet nummeret?

Jesper Klein lavede en sketch over nummeret i sit one man show "Aloun
wid mjusik" fra ......1983, mener jeg.

Venlig hilsen

Kim

Fra : Jacob E.

Dato : 06-02-04 20:27

Til "Mette og René":

Gad i fortælle mig, hvilken radiostation i hørte sangen på?

PFT.

Jacob

Fra : Hibbit

Dato : 06-02-04 22:00

> Ok, det var jeg ikke lige klar over
>
> Men synes ikke rigtig der står noget om hvad de synger, er det bare
> plader?

Hvis du spørger mig (og det antager jeg, at du gør), så lyder det på pladen
grangiveligt som om Animal fra Muppet Show har lagt stemme til den svenske
kok fra samme show. Så engelsk på svensk er vel det nærmeste man kommer et
brugbart sprog. Alternativt volapyk.

Keld

Fra : Jacob E.

Dato : 05-02-04 19:40

Mette og René wrote:
> Nogen der kan huske den sang?, hørte den i radion idag

Hej... må jeg spørge hvilken radio, du hørte den på?

Mvh Jacob

Fra : Hibbit

Dato : 05-02-04 20:03

"Jacob E." <not@realmailadress.ok> wrote in news:bvu2tj$dc2$1@sunsite.dk:

> Hej... må jeg spørge hvilken radio, du hørte den på?
>
> Mvh Jacob

Jeg hørte sangen, på den radio der står i køkkenet, hvis det har nogen
interesse ?

Keld

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 05-02-04 21:34

In a news:Xns9486CC0154834dontemailme@62.243.74.162,
Hibbit <dont@email.me> typed:
> "Jacob E." <not@realmailadress.ok> wrote in

> Jeg hørte sangen, på den radio der står i køkkenet, hvis det har nogen
> interesse ?

LOL jeg tror nok nærmere Jacob mente hvileken Radio station du hørte den
på..

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Ralph

Dato : 05-02-04 22:46

"Henrik Sørensen" <spørg@efter-mail.invalid> skrev i en meddelelse

> LOL jeg tror nok nærmere Jacob mente hvileken Radio station du hørte den
> på..

Hvor svært kan det være: Hibbit hørte den IKKE på en radiostation, han hørte
den i køkkenet.

--
venligst
Ralph

Fra : Hibbit

Dato : 05-02-04 22:49

> LOL jeg tror nok nærmere Jacob mente hvileken Radio station du hørte den
> på..
>
> --
> Vh. Henrik Sørensen

Da jeg har flere fingre end hjerneceller, så må jeg jo blære mig med hvad
jeg ved.

Jeg kunne umiddelbart svare på det Jacob spurgte om, altså det han ikke
mente at ville spørge om, men dog forespurgte om alligevel, dog med det
forbehold, at jeg forestillede mig, at spørgsmålet var stilet til mig, og
ikke til Mette og René, da jeg ikke vidste hvilken radio de (han??) havde
hørt sangen på. Derimod kunne jeg ikke have svaret, hvis han havde spurgt,
om det han egentlig havde tænkt sig at spørge om, da svaret på dette
spørgsmål ligger udenfor min vidensfære.

Keld