Musik at mandlige kunstnere bør undgå
Fra : Persen

Dato : 28-01-04 19:21

Sad og hørte en gammel 80´er opsamling igennem og tænkte at DET nummer er
et at mandlige kunstnere bør undgå, nu i disse tider når kunstnerne låner
hendandens musik.
Pointer Sisters: I´m so excited
Der synges:
Im so excited that i just cant hide it
I know I know I know I know I know I want you, I want you

Tænk lidt over den selv hvorfor

--
Hilsen Persen

Fra : aussie_rules

Dato : 28-01-04 20:03

Undskyld... Men jeg kan ikke finde hovede eller hale i dit indlæg. Det giver
ingen mening

JW

Fra : Flemming N.

Dato : 28-01-04 20:21

On Wed, 28 Jan 2004 20:03:27 +0100, "aussie_rules"
<jesperwagner@SLETstofanet.dk> wrote:

>Undskyld... Men jeg kan ikke finde hovede eller hale i dit indlæg. Det giver
>ingen mening

Den er nu ikke så svær hvordan reagerer en mand når han er
"excited"?

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 28-01-04 22:06

In a news:ar2g10dkms41jd5dh303rvuniro8uh0an5@4ax.com,
Flemming N. <none@sibercity.se> typed:

> Den er nu ikke så svær hvordan reagerer en mand når han er
> "excited"?
>
> Flemming

;)

Fra : Persen

Dato : 29-01-04 14:20

Henrik Sørensen <spørg@efter-mail.invalid> wrote in news:%uVRb.4805
$Fa.2712@news.get2net.dk:

> In a news:ar2g10dkms41jd5dh303rvuniro8uh0an5@4ax.com,
> Flemming N. <none@sibercity.se> typed:

> ;)

Tænk, jeg troede selv at det var indlysende

--
Hilsen Persen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-01-04 04:34

-
> - Did they laugh and tell you they're not really sure?
..O'Dowd) -

Hvordan er det nu det er, er det noget med at han får noget at hænge hatten
)

Som den ene arbejdskammerat sagde til den anden " Sig mig, hvornår begyndte
du at gå med BH " Hvortil han svarede, Den dag min kone fandt den i
hanskerummet....

M.V.H.....Benny..