melanie C???
Fra : Rundude

Dato : 22-01-04 21:08

Hvad er der blevet af hende - var der ikke noget med hun ville komme med et
album mere (efter northern star) sidste år??? havde hørt hun var blevet
småfed og derfor blev pladen udsat, men hvor længe????

Mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : Thomas

Dato : 22-01-04 21:17

"Rundude" <Rundude@ofir.dkfjernSPAM> skrev i en meddelelse
> [...]
> album mere (efter northern star) sidste år??? havde hørt hun var blevet
> småfed og derfor blev pladen udsat, men hvor længe????

Hun udgav pladen 'Reason' i 2003... Der kom da vist også et radio-hit eller
ud af den... Men den solgte vist aldrig ret godt...
Jeg syntes at have hørt et rygte om at hun er blevet droppet af hendes
pladeselskab
nu... Er dog ikke sikker på det...

Mvh. THomas

Fra : Anders

Dato : 22-01-04 21:23

> Jeg syntes at have hørt et rygte om at hun er blevet droppet af hendes
> pladeselskab
> nu... Er dog ikke sikker på det...

Det mener jeg også at have set et eller andet sted. Men hun var vist i fuld
gang med at indpille nye numre - og skulle være villig til selv at udgive
sin cd, hvis det blev nødvendigt.

Frit fra den mere eller mindre hullede hukommelse... :)

/Anders

Fra : Mr. MC

Dato : 22-01-04 21:49

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes at have hørt et rygte om at hun er blevet droppet af hendes
> pladeselskab
> nu... Er dog ikke sikker på det...

Jeg håber, at rygtet taler sandt!

Fra : MacAlli

Dato : 22-01-04 23:55

Hun er blevet fyret og vil udgive sin musik på eget label - hørt på P3 musik
nyheder !!!

Fra : -V-

Dato : 23-01-04 18:37

MacAlli wrote:
> Hun er blevet fyret og vil udgive sin musik på eget label - hørt på
> P3 musik nyheder !!!

Læs især afsnittet 'Hvorfor svare nedenunder'....;-P

-V-

Fra : MacAlli

Dato : 23-01-04 20:19

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
>
> Læs især afsnittet 'Hvorfor svare nedenunder'....;-P
>

> -V-

Stop med at forfølge mig

Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-01-04 21:20

Rundude wrote:
> [...]
> med et album mere (efter northern star) sidste år??? havde hørt hun
> var blevet småfed og derfor blev pladen udsat, men hvor længe????

Så vidt jeg husker, så var hun blevet fyret fra sit pladeselskab, fordi
plade nr. 2 ikke solgte ret godt. Hun har vist bestemt sig for at selv
udgive den, men jeg er ikke klar over hvornår den udkommer. Måske er der
hjælp at finde her: http://www.melaniec.net/

Søren

Fra : Anders

Dato : 22-01-04 21:32

> [...]
> plade nr. 2 ikke solgte ret godt. Hun har vist bestemt sig for at selv
> udgive den, men jeg er ikke klar over hvornår den udkommer. Måske er der

Enig...

/Anders