Hvilket Malurt album?
Fra : Poul Erik

Dato : 22-01-04 00:53

Hej.

Jeg har fundet et kasettebånd med Malurt i mine gemmer, men kan ikke
finde ud af hvilket album det er.

Det indeholder følgende numre:
Mød mig i mørket - Tæt på - Black out - Når natten falder på -
Stand in - Midnats manden lons - Vi ses igen - CPR - Superlove -
Panik - Tilbage til byen - Den tid det ta'r - Ligeglad -
Sidste station.

Er der en der kan genkende dette album, vil jeg blive glad.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 22-01-04 01:07

Poul Erik wrote:

> Er der en der kan genkende dette album, vil jeg blive glad.

Mon ikke der er tale om "Black Out" fra 1982.

--
Volds
aequam servare mentem

Fra : Poul Erik

Dato : 22-01-04 16:05

On Thu, 22 Jan 2004 01:07:08 +0100, "Karsten Enevoldsen"
<volds@mailREMOVE.dk> wrote:

>Mon ikke der er tale om "Black Out" fra 1982.

Desværre ikke, den har jeg stående.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 22-01-04 16:38

> Desværre ikke, den har jeg stående.
>
> Poul Erik

Skudt fra hoften:

Spøgelser
Live længe leve
Uden filter

--
Volds
aequam servare mentem

Fra : Hibbit

Dato : 22-01-04 17:59

Poul Erik <lindaa@mail.tele.dk> wrote in

> Desværre ikke, den har jeg stående.

Det er i store træk Black Out fulgt af Vindueskigger albummet.
Der mangler enkelte sange, men det må skyldes at de er udeladt under
overspilningen.

Keld

Fra : Poul Erik

Dato : 22-01-04 22:22

On 22 Jan 2004 16:59:17 GMT, Hibbit <dont@email.me> wrote:

>Det er i store træk Black Out fulgt af Vindueskigger albummet.
>Der mangler enkelte sange, men det må skyldes at de er udeladt under
>overspilningen.

Hmm, jeg plejede nu ikke at tage de bedste sange fra flere album, men
det må jeg nu have gjort.

Tak for hjælpen.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 22-01-04 22:25

Poul Erik wrote:

> Hmm, jeg plejede nu ikke at tage de bedste sange fra flere album, men
> det må jeg nu have gjort.

Aha.....det er et bånd, du selv har indspillet.
Det afhjælper jo lidt af forvirringen..

--
Volds
aequam servare mentem