Sang fra Fructis shampoo reklame
Fra : Dopedog

Dato : 16-01-04 12:39

En af mine venner har fået en sang fra en sådan reklame på hovedet.

Jeg ved ikke om reklamen kører endnu men det gjorde den ihvertfald for en
måneds tid siden cirka.

Nogen der ved hvad det er for en ?

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 19-01-04 08:50

On Fri, 16 Jan 2004 12:39:14 +0100, "Dopedog"
<dopedog1996SLETDETHER@ofir.dk> wrote:

>En af mine venner har fået en sang fra en sådan reklame på hovedet.
>
>Jeg ved ikke om reklamen kører endnu men det gjorde den ihvertfald for en
>måneds tid siden cirka.
>
>Nogen der ved hvad det er for en ?

Herovre kører der pt. en Fructis reklame, hvor musikken er med The
Transplants, sangen hedder Diamonds and Guns (ret god i øvrigt!)

Kunne godt være den samme sang, det er en af den slags, der bliver
hængende

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Dopedog

Dato : 20-01-04 09:30

> [...]
> Transplants, sangen hedder Diamonds and Guns (ret god i øvrigt!)
>
> Kunne godt være den samme sang, det er en af den slags, der bliver

Jeg takker mange gange :)

-Ronnie