Online Musical-shops
Fra : Jan M

Dato : 15-01-04 17:00

Hej

Hvor finder jeg nogle online shops med speciale i cd'ere, (evt. også
video/DVD og merchandise) med indspilninger fra de store internationale
opsætninger af musicals? Har hørt om nogle specialforretninger i London -
men kan ikke finde dem på nettet.

Kan nogen hjælpe, og evt. anbefale nogle frem for andre?

på forhånd tak

/Jan

Fra : Lina Lind Christense~

Dato : 16-01-04 14:29

> [...]
> men kan ikke finde dem på nettet.
>
> Kan nogen hjælpe, og evt. anbefale nogle frem for andre?

Hej Jan.

Hm, godt nok kender jeg ikke nogle specialforretninger med speciale i det,
du søger, på nettet, men hvorfor prøver du ikke www.ebay.com - eller
www.ebay.co.uk?
Der har de sikkert det, du søger. Jeg har selv været aktiv på eBay i lang
tid og jeg har fundet mange spændende ting og sager der, som jeg ikke kunne
finde andre steder.

Mvh Lina