hvilken sang? (inkl. link)
Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 15-01-04 09:00

Hej,

Jeg fandt denne lille lydstump på nettet, og er ved at blive tosset af ikke
at kunne huske hvor den stammer fra.
Først tænkte jeg det måske var Gomez, men det er jeg nu ret sikker på det
ikke er.
Nu hælder jeg lidt til at det måske er the Charlatans, som jeg ikke kender
særligt meget til. Jeg kan dog huske at have hørt et ganske godt nummer med
dem omkring '99-'00... nogen der kan hjælpe?

lyt her:
www.madshougaard.dk/downloads/lyd.mp3 (~30kb)

venlig hilsen
Mads
_____
www.madshougaard.dk - grafisk design

Fra : Stig Nygaard

Dato : 15-01-04 09:09

Hej Mads

Mads Rahbek Hougaard wrote:
> [...]
> særligt meget til. Jeg kan dog huske at have hørt et ganske godt nummer med
> dem omkring '99-'00... nogen der kan hjælpe?

Det er Charlatans. "My beautifull friend" fra pladen "Us and only us"
(1999).

Mvh. Stig
www.rockland.dk

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 15-01-04 09:13

> Det er Charlatans. "My beautifull friend" fra pladen "Us and only us"
> (1999).
>

> Mvh. Stig
> www.rockland.dk

Mange tak for det overordentligt hurtige svar!

Mads