Hvorfor er LOC sangen Undskyld censureret ~
Fra : Victor

Dato : 12-01-04 16:53

Så vidt jeg ved har vi ingen censur på bandeord i DK.

På forhånd tak

Victor

Fra : Kim Petersen

Dato : 12-01-04 22:47

Sangen er vel bare generelt ringe?

Undskyld, kunne ikke lade være Musiksmag er som bekendt subjektiv.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 13-01-04 17:12

In a news:4pzMb.73350$jf4.4651303@news000.worldonline.dk,
Victor <victor@victor.dk> typed:
> Så vidt jeg ved har vi ingen censur på bandeord i DK.

Ja den havde jeg også tænkt lidt over... :-/
Det kan "måske" have noget med tidspunktet for den bliver spillet??? :-/

Prøv at maile til dem og hør...

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 17:30

Victor wrote:
> Så vidt jeg ved har vi ingen censur på bandeord i DK.

Jeg mener det er pladeselskabet selv, der har bestemt at
radio-/video-versionen skulle censureres. Hvis saa bare LOC ville udoeve
lidt selvcensur paa sine lorterim...

--
mvh. Karsten Strandgaard Jorgensen
http://www.hammerich.cjb.net