Bolig i London
Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 05-02-04 22:56

Hej

Tre af mine gamle engelsk-elever vil nu til London og prøve lykken. Det er
to piger og en fyr, alle på 20 år. De mangler et sted at bo i ca 4 - 5
måneder fra marts.

Er der nogen, der har gode ideer eller erfaringer? Hvordan er prisniveauet?
Nogen der kender til kvaliteten af YMCA-hostels i London?

Man slipper jo aldrig de gamle elever

På forhånd tak
Birgitte

Fra : Jimmi Jakobsen

Dato : 07-02-04 10:04

Hej

Jeg har boet på YMCA hostel i London, jeg kan ikke lige huske hvor, men det
var billigt med morgenmad og aftensmad!

hvad jeg ikke vidste var at der kun boede hjemløse, så jeg flyttede ret
hurtig igen, men jeg ved ikke om de alle er sådan, god tur.

Mvh jimmi

Fra : Anette

Dato : 07-02-04 14:21

Birgitte Abkjær <paogba@oncable.dk> wrote:

> Er der nogen, der har gode ideer eller erfaringer? Hvordan er
> prisniveauet? Nogen der kender til kvaliteten af YMCA-hostels i
> London?

Dette må være det ideelle
http://www.kfuk.co.uk/

/ Anette

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 07-02-04 17:27

"Anette" <anette@readonlymail.com> skrev i en meddelelse

> Dette må være det ideelle
> http://www.kfuk.co.uk/

Mange tak - ja, det lyder som det helt rigtige.

VH BA