Leje bil kontant i Malta?
Fra : Emil Jensen

Dato : 31-01-04 13:44

Hej NG

Er det muligt at leje bil i Mellieha (Malta) uden kreditkort, altså ved
kontant betaling?

Jeg har nemlig mistet mit DAN/VISA kort (er spærret nu) og kan ikke nå at få
et nyt klar da jeg allerede rejser på mandag.

Med venlig hilsen

Emil

Fra : Aksel

Dato : 31-01-04 23:30

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har nemlig mistet mit DAN/VISA kort (er spærret nu) og kan ikke nå at

> et nyt klar da jeg allerede rejser på mandag.

Det er næsten umuligt at leje uden kreditkort, prøv om du kan arrangere leje
hjemmefra, måske gennem det bureau du har købt rejsen hos.

Hilsen Aksel

Fra : Emil Jensen

Dato : 01-02-04 01:47

> Det er næsten umuligt at leje uden kreditkort, prøv om du kan arrangere
leje
> hjemmefra, måske gennem det bureau du har købt rejsen hos.

Øv. Okay, jeg må spørge Dansk Folkeferie når jeg kommer ned til
feriecenteret om de kan hjælpe mig.

Emil

Fra : Carl

Dato : 02-02-04 23:54

> leje
>
> Øv. Okay, jeg må spørge Dansk Folkeferie når jeg kommer ned til
> feriecenteret om de kan hjælpe mig.

Eurocars giver rabat hvis du betaler kontant !