USA
Fra : Paw Jensen

Dato : 28-01-04 06:56

Hej alle.

Min kæreste og jeg overvejer en tur til USA.

Jeg har før været på en 10 dages charterferie i Miami Beach.

Denne gang havde jeg forestillet mig at se lidt mere, noget i stil med at
flyve fra København, til f.eks. Miami og så være der et par dage, derefter
videre til et nyt sted etc.
Vi regner med at bruge 10-14 dage på turen.
Nogen som har nogle forslag til hvor man booker her elle "Over There", helst
via nettet ??

Andre forslag modtages også med kyshånd.

På forhånd tak.

Paw

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 28-01-04 08:11

> Nogen som har nogle forslag til hvor man booker her elle "Over There",
helst
> via nettet ??

Hej,

min erfaring er, at det ikke kan betale sig at booke via nettet.
Rejsebureauer som Jysk er lige så billige. Her skal du desuden først betale
30 dage før afrejse. Det er også meget nemmere at ændre noget efter du har
bestilt billetterne.

Mvh

Kennet
--
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Jörgen

Dato : 28-01-04 12:08

Hej, Kika in på min hemsida om Florida http://w1.404.telia.com/~u40420732/
Där finns länkar bl.a. till hotellbokningar.
Vill Ni ha mer hjälp får Ni gärna skicka ett e-post också.

M.v.h. Jörgen

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 28-01-04 15:24

Hej Jørgen.
Mht at booke kan jeg kun sige, at jeg efterhånden har rejst på den måde 6
gange i USA, og hvis man ved hvor man vil hen, er det forholdsvis nemt at
finde steder, og derefter booke sig ind, men det er ligeså nemt bare at
finde et sted at overnatte, når man er der.
Men husk, at du skal have en adresse til den første nat, som du skal angive
i den indrejse-formular som du skal udfylde i flyveren.
Fra Miami vil jeg foreslå, at du kører til Key West, den sidste af Florida
Keys. Et lækkert sted, hvor der er gang i den hvis man er til dét. Men der
er også godt at dykke, slappe af, fiske og meget andet, og køreturen derud
er en oplevelse i sig selv.
Derefter synes jeg at du skal ud og opleve Everglades-sumpene. Der er
mulighed for at komme på et utal af ture i de fladbundede propeldrevne både
i sumpene, ligesåvel som i større både ud i sø-områderne. Dette f.eks. fra
Everglades City. Du vil kunne se alligatorer, krokodiller, delfiner, Søkøer,
vaskebjørne og meget mere! "One-way"-køreturen ud til den yderligt
beliggende by Flamingo, er også det hele værd, men husk, at der er MANGE myg
om sommeren. RIGTIG MANGE!!!
Kennedy Space-center længere nordpå er rigtig interessant at besøge, og hvis
man er til Disney er det jo også ligefor.
Der er mange andre ting at tage sig til i disse områder, men Florida Keys og
Everglades er et MUST synes jeg.
Mvh Niels hejnfelt