Rejseberetninger - hvor?
Fra : Martin Christiansen

Dato : 24-01-04 10:13

Hej, alle.

Min kone og jeg skal en tur til Prag, og vi søger derfor rejseberetninger
for at få lidt inspiration og gode tips.

Hvor finder vi sådanne på nettet?

Især er vi interesseret i navngivne restauranter, hvor andre har oplevet at
få god mad og en god behandling.

Vi er også interesseret i at høre, om nogen har oplevet nogle spændende
steder (i Prag), som ikke nødvendigvis hører til de mest berømte og
turistbefængte (f.eks. en gåtur e en specielt dejlig park, en gade med
specielle huse, en bestemt sjov butik etc).

--Martin

Fra : Henning Nielsen

Dato : 24-01-04 10:23

> Hej, alle.
>
> Min kone og jeg skal en tur til Prag, og vi søger derfor rejseberetninger
> for at få lidt inspiration og gode tips.

Hej Martin

Du er da velkommen til at kigge på min http://www.henningn.dk/prag.html

Henning

Fra : Kbh´s amt

Dato : 24-01-04 18:03

Her følger et par adresser med infomationer om byen.
www.andel3w.dk/antuser/danish/default.htm
http://users.cybercity.dk/~bta1010/index.htm
www.czech-travel-guide.com/
www.visitczechia.cz/main-uk.html
www.praguereport.com/
www.kozel.cz
www.bilakrava.cz/english_main.php

De to sidste 2 er gode steder at spise og drikke. Se især Kozel, under
restauranter (engelske side), find The Black Ox. Her får Prags bedste øl.
Sidst jeg var der i nov. 03 kostede ½ l., omregnet knap 5 kr.
Når I går rundt i byen, se husenea udsmykning.
Glæd Jer. Pragtfuld by.
En fan af byen.

"Martin Christiansen" <marchr@maREMOVETHISil1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:40123722$0$24831$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 25-01-04 10:58

> [...]
> turistbefængte (f.eks. en gåtur e en specielt dejlig park, en gade med
> specielle huse, en bestemt sjov butik etc).

www.virtualtourist.com

Henrik

Fra : Martin Christiansen

Dato : 25-01-04 14:27

Jeg takker for alle input og indlæg.

Jeg har nu fundet forskelligt på nettet, både vha. jeres tips og ved egen
søgning.

Nu skal jeg til at læse - jeg glæder mig utroligt meget.

--Martin.