On Air Video og "Collector's Edition"
Fra : JSMadsen

Dato : 22-04-01 18:39

De har udgivet nogle DVD film hvor der står at DVD'en er en Collector's Edition på coveret.
Men det er den sgu' ikke! Der er filmen på, og ellers ikke andet.
Hvordan kan man så tillade sig at kalde det for en CE udgave?

Jeg har ikke kunnet finde en e-mail adresse på deres hjemmeside...

Det er på bla. Ricochet og HENRY: Portrait of a... de har syntes at promote dette.

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-04-01 10:13

"JSMadsen" <JS@2001-04.madsen.as> writes:

> [...]
> Men det er den sgu' ikke! Der er filmen på, og ellers ikke andet.
> Hvordan kan man så tillade sig at kalde det for en CE udgave?

fordi man virkelig skal være samler for at gide købe den? Det gælder i
hvert fald for On Air's skodudgivelser, der oftest er i ringere
kvalitet end et VHS-bånd.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I don't see much sense in that," said Rabbit.
The RockBear. ((^)) "No," said Pooh humbly, "there isn't. But there