Polkageist?
Fra : Martin Bundgaard

Dato : 18-04-01 18:14

Hvem ved hvor man kan købe Polkageist's nye cd?

--
Martin Bundgaard
mail: mb@imf.au.dk

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 18-04-01 18:24

Således skrev "Martin Bundgaard" <kubrick@mail.dk> i dk.kultur.musik
Wed, 18 Apr 2001 19:13:52 +0200:

>Hvem ved hvor man kan købe Polkageist's nye cd?

Jeg ved at der står en kasse med Polkageistskiver bag baren på Cafe
Svejk nede bag Frederiksberg Rådhus.

Om det er den sidste nye er jeg ikke sikker på, men der havde vist
været reception dernede fornyligt, så mom ikke det skulle være den?

Knud
--
Furnulum pani nolo...

Fra : nikolaj borg

Dato : 18-04-01 18:27

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> wrote in message
> Jeg ved at der står en kasse med Polkageistskiver bag baren på Cafe
> Svejk nede bag Frederiksberg Rådhus.

Hmm, står der måske også en video? Jeg kunne godt bruge en ny

Undskyld, kunne ikke lade være; svaret lyder jo lidt mere skummelt end det
nok var tiltænkt.

/Nikolaj

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 18-04-01 19:07

Således skrev "nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk> i dk.kultur.musik
Wed, 18 Apr 2001 19:27:22 +0200:

> [...]
>
>Hmm, står der måske også en video? Jeg kunne godt bruge en ny
>
>Undskyld, kunne ikke lade være; svaret lyder jo lidt mere skummelt end det

Hvis du hilser Store Kim fra Knud Knivkaster får du sikkert rabat...

Men ellers jo, de sælger dem dernede til en 100,- .

Knud
--
Ethernet (n):
something used to catch the etherbunny

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 18-04-01 18:37

"Martin Bundgaard" <kubrick@mail.dk> wrote in message
> Hvem ved hvor man kan købe Polkageist's nye cd?

www.polkageist.dk

Jacob

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 18-04-01 21:22

> www.polkageist.dk
>
> Jacob

Der står det ikke...

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 18-04-01 21:40

On Wed, 18 Apr 2001 22:21:41 +0200, Martin Bundgaard wrote:

> Der står det ikke...

Sikke noget forvrøvlet sludder, det gør der da:

"I kan købe vores CD ved at sende en check + navn og adresse til :

HIP HIP RECORDS
Thorvaldsensvej 6 , 1.th.
1871 Fr. C.

CD'en koster kr. 100,- og forsendelse kr. 20,- altså samlet pris :
kr. 120,-"

<http://www.polkageist.dk/kob_cden.htm>

Mvh.

--
"Reds Win Running Lead In Race To Control Space" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 18-04-01 21:41

> Sikke noget forvrøvlet sludder, det gør der da:

Touché.

Guess it was the flashing which threw me off!