Eagles i Europa
Fra : Kim Krarup Andersen

Dato : 17-04-01 20:35

Hej

Jeg har bemærket, at Eagles kommer på Europa-turne i juni-juli måned. Jeg
har forgæves forsøgt at finde et sted at købe billetter til koncerten i
Hannover d. 6. juni. Kan nogen hjælpe mig, vil jeg være meget taknemmelig.

Hilsen Kim

Fra : Thomas

Dato : 17-04-01 21:02

Hej Kim!

> [...]
> Hannover d. 6. juni. Kan nogen hjælpe mig, vil jeg være meget taknemmelig.

Jeg har netop svaret i et tidligere indlæg med samme spørgsmål i dag.

Kig her: http://www.koncert-ture.dk/

De laver en bustur derned.

Mvh,
Thomas

Fra : Hanne

Dato : 18-04-01 19:00

Kim Krarup Andersen <kim.andersen@post1.tele.dk> skrev i en

> [...]
> har forgæves forsøgt at finde et sted at købe billetter til koncerten
> Hannover d. 6. juni. Kan nogen hjælpe mig, vil jeg være meget

Der går nogle spæde rygter om at det forsøges at få den til DK.

Hanne

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-04-01 14:35

Hej Hanne

Ja Eagles skal åbenbart på en større tur og derefter lave et nyt album. Jo
Walsh blev interviewet i Svensk TV4 i går.
Om de kommer til Danmark ? Det ville da være rart!

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Hanne

Dato : 24-04-01 20:59

Michael Lund Sørensen <milux@image.dk> skrev i en

> Ja Eagles skal åbenbart på en større tur og derefter lave et nyt
album. Jo
> Walsh blev interviewet i Svensk TV4 i går.
> Om de kommer til Danmark ? Det ville da være rart!

Se hvad jeg fandt
http://www.bluedesert.dk/eaglestour.html

Hilsen Hanne