Indy POP3 funktionen
Fra : Calle.

Dato : 26-01-04 17:45

Hej

Jeg sidder og pusler lidt med at lave et lille program, der skal hente nogle
mails ned via INDY componenten POP3

Er der ikke en der kan lave et lille eksempel hvordan man henter en mail.
Jeg bruger D4 & INDY

--
Calle

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 27-01-04 03:56

hej der....

hvis jeg var dig ville jeg lige kikke her...
http://www.nevrona.com/Indy/download/Files/Indy9.html
her kan du se alt...

/f

Fra : Calle.

Dato : 27-01-04 10:14

Finn Bindeballe wrote:
> hej der....
>
> hvis jeg var dig ville jeg lige kikke her...
> http://www.nevrona.com/Indy/download/Files/Indy9.html
> her kan du se alt...

Kender godt siden, og bruger den til opslag, men POP3 kan jeg ikke få hen.
Jeg kan godt sende, men hente kan jeg ikke få den til.
Har du mulighed for at lave et lille eksempel?

--
Calle

Fra : Mik D.

Dato : 27-01-04 11:24

Hej Calle

Prøv at finde MailClient Indy-eksemplet. Det både POpper og SMTPer.

Mik

Fra : Calle.

Dato : 29-01-04 07:58

Mik D. wrote:
> Hej Calle
>
> Prøv at finde MailClient Indy-eksemplet. Det både POpper og SMTPer.

Det er den jeg går ud fra.
Jeg kan sagtens læse header, og antal mail osv.
Det er inlæsningen af mailens body jeg ikke kan få til at fungere.

--
Calle

Fra : Calle.

Dato : 29-01-04 16:42

Calle. wrote:

> Det er den jeg går ud fra.
> Jeg kan sagtens læse header, og antal mail osv.
> Det er inlæsningen af mailens body jeg ikke kan få til at fungere.

Har fået det til at virke.

--
Calle