xml, xsl og xforms til xhtml forms
Fra : Frederik Sørensen

Dato : 05-02-04 15:34

Jeg er ved at udvikle et websystem der er baseret på xml. Den xml parser
jeg via xsl men jeg har problemer med at finde en måde at repræsenteret
xhtml forms via xml så xsl kan parse dem.

En mulighed var at bruge xforms men efter hvad jeg har fundet kan man
ikke parse xforms til xhtml forms, medmindre man selv skriver noget kode :)

Er der nogen forslag til enten en måde at parse xform med php eller
hvordan man kan repræsenterer forms i xml så xsl kan lave dem om ?