PHP Include og Metatags
Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-02-04 13:15

Hej derude...

kan man godt have sine metatags i en:

<?php
require("metatags.html");
?>

???

Så skal jeg jo kun rette dem et sted. Det er langt hurtigere! Jeg
håber man kan, men der er bare et eller andet der siger i mig, at
man ikke kan.

Tak for hjælpen

Mvh. Lasse Jensen...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dennis Møllegaard Pe~

Dato : 05-02-04 13:36

On Thu, 5 Feb 2004 12:14:52 +0000 (UTC)
Lasse Jensen <lassejensen1@ofir.dk> wrote:

> kan man godt have sine metatags i en:
> <?php
> require("metatags.html");
> ?>

Det kan man sagents.

> Så skal jeg jo kun rette dem et sted. Det er langt hurtigere! Jeg
> håber man kan, men der er bare et eller andet der siger i mig, at
> man ikke kan.

Nu er der vist ikke ret mange søgemaskiner der stoler på meta-tags mere (pga spamming), så det er måske ikke så vigtig mere.

--
Dennis Møllegaard Pedersen, Denmark
replace spam with my firstname spam@moellegaard.dk