Gamle Film Plakater (bl.a. John Wayne)
Fra : B. Kjeldsen

Dato : 22-04-01 15:55

Jeg ved det måske er en smule off topic, men er der nogle gode steder hvor
man kan købe filmplakater, gerne gamle plakater med bl.a. John Wayne.

--
Med Venlig Hilsen
Rikke Brauner Mikkelsen

brauner@vip.cybercity.dk

Fra : kunuk

Dato : 22-04-01 21:43

Hej

Jeg har tilfældigt set dette sted, men jeg er ikke klar over om det er noget
for jer. Det er ikke i Dk som I kan se.
http://www.allposters.com/

Kunuk

Fra : Thom@s

Dato : 23-04-01 05:11

Prøv her:

http://www.posters-records.com/db/mp.cgi?search_on=all&and=John+Wayne

Butikken ligger i København......Tlf 33360727

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : B. Kjeldsen

Dato : 23-04-01 05:44

"Thom@s" <thmi99@postman.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv her:
>
> http://www.posters-records.com/db/mp.cgi?search_on=all&and=John+Wayne
>
> Butikken ligger i København......Tlf 33360727

Tak for det, den butik kan vist klare det jeg er ude efter