Flash PHP(LoadVars.sendAndLoad
Fra : Gregor

Dato : 31-01-04 18:14

Hej Alle

Hvad er der galt her:

Jeg har arbejdet fint med LoadVars.send og LoadVars.load. Men
LoadVars.sendAndLoad giver mig problemer. Det er, som om at den ikke rigtig
får sendt noget....Jeg har givet mine input textfield, instance names:
"user" og "pass"(bruger kun "user" i øjeblikket til test). Hvad gør jeg dog
galt her...!

Flash actionscript:

on(release){

myVars = new LoadVars();
myVars.user = user.text;
//myVars.pass = pass.text;
myVars.onLoad = function(success){
if(success){
trace(this.NiceVar);
trace (this.login);
if(this.login){
test.text="your in";
}
} else {
test.text="Error reading the php page";
}
}
myVars.sendAndLoad("send.php", myVars, "POST");
}

PHP script(lige nu kun til test):

if(isset( $_POST['user'])){
echo "&NiceVar=hello";
echo "&login=true";
}else{
echo "&login=false";
}

Fra : Gregor

Dato : 01-02-04 18:48

Hej alle

fik løst det selv. Det løste sig da jeg brugte to loadVars objekter: Et til
at sende og et til at modtage....

Lars

Fra : zigma.dk

Dato : 02-02-04 11:11

Jeg vil mene at dette emne ligger helt forkert, da dit spørgsmål henvender sig
til Flash og ikke PHP...
En anden gang skal du benytte gruppen dk.edb.internet.webdesign.flash
istedet når det drejer sig om Flash...

.venligst.
.zigma.

- Pædagogiske tutorials på dansk