php_gd2.dll får php.exe til at "hænge"..
Fra : Anders Lund

Dato : 31-01-04 14:45

Hej

Jeg køre en Windows 2000 server med Apache 1.3.29 med PHP 3.4.3. Problemet
er bare at hvis jeg sætter linien "extension=php_gd2.dll" ind i php.ini, så
vil php ikke køre nogen php-scripts. Jeg har en bærbar med Windows XP, hvor
dette ikke er noget problem. Jeg har rettet i C:\WINNT\php.ini og kopieret
php_gd2.dll over i C:\WINNT\System32, hvilket som sagt virker fint med min
bærbar.

Derfor vil jeg hører om der er nogen som har oplevet samme problem og om
hvad løsningen var.

Mvh
Anders

Fra : Anders Lund

Dato : 31-01-04 14:57

"Anders Lund" <spam2004@andersonline.dk> wrote in message

> og kopieret
> php_gd2.dll over i C:\WINNT\System32, hvilket som sagt virker fint med min
> bærbar.

Jeg skulle også ha' den liggende i C:\PHP

Undskyld ulejligheden....

Mvh
Anders