Vurdering af "hjemmelavet" forum
Fra : Jesper Holm

Dato : 29-01-04 21:30

Hej alle!

Jeg har netop lavet et forum i PHP og MySQL som jeg meget gerne vil have
vurderet mht. funktionalitet. Jeg var i tvivl om, hvor jeg skulle poste
dette indlæg, men valgte til sidst dette i håb om at alle PHP-programmører
vil hjælpe med at vurdere forummet.

Jeg håber derfor på kritik/ris/ros/forslag/spørgsmål m.v. fra jer. For at
teste forummet mest muligt, bedes alle testere med interesse for projektet
oprette en ny bruger (skal aktiveres) og evt. poste et nyt indlæg med sine
forslag/spørgsmål/kritik m.v. i det aktuelle forum (på hjemmesiden).

Jeg vil være meget taknemmelig for al hjælp. Projektet har både kostet sved
og tårer men nu skal det bestå sin prøve.

Adressen: http://forum.b-web.dk

Med venlig hilsen
Jesper Holm

Fra : Morten Winkler Jørge~

Dato : 30-01-04 09:11

Jesper Holm wrote:

> Jeg vil være meget taknemmelig for al hjælp. Projektet har både kostet
> sved og tårer men nu skal det bestå sin prøve.

Mnjae.

Jeg syntes der er nogle ting der gør det, hrm, uanvendeligt. Desværre.

Hvorfor kan jeg ikke få en hierakisk oversigt ordnet som et træ?
Hvorfor kan jeg ikke svare på et svar?
Hvorfor kan jeg ikke ændre i titlen på et svar?
Hvorfor kan jeg ikke få tilsendt svar på mit indlæg som e-mail?
Hvorfor kan jeg ikke få ordnet SAMTLIGE indlæg efter dato?
Hvorfor kan jeg ikke få ordnet SAMTLIGE indlæg efter forfatter?
Hvorfor kan jeg ikke vedhæfte filer (i flertal)?
Hvorfor kan brugere der ikke er logget ind se min e-mail?
Hvorfor bliver jeg ikke spurgt om min email skal offentliggøres?
Hvorfor kan jeg ikke vælge at søge i hele indlæg?
Hvorfor kan jeg ikke bruge boolske operatorere i min søgning?

God kodning,
Morten

--
Dagens undskyldning: "The cables are not the same length."