Nogen med phpbook?
Fra : Maria

Dato : 24-01-04 17:19

Hej,
jeg er ved at lære php og har fundet en gæstebog jeg kunne tænke mig at
bruge. Den hedder phpbook og er fra www.smartisoft.com.
Er der nogen af jer som også bruger denne? Jeg har haft den uploaded og
installeret og det er gået fint. Men jeg har nu en bekymring...der har gjort
at jeg har slettet det hele igen. I filen config.php er der et sted hvor man
skal indtaste sin administrations password. (I det der hedder GB parameters)
Jeg går ud fra at det er for at få lov til at slette indlæg m.v. Men kan
andre så ikke se mit password hvis config.php ligger på serveren?
Jeg prøvede selv at indtaste hele url'en : mit domæne og så til sidst
config.php og der dukkede intet op. Betyder det at andre så ikke kan se det
eller??
Hvad har I gjort?

MVH Maria

Fra : Lars Olesen

Dato : 24-01-04 18:12

> Jeg prøvede selv at indtaste hele url'en : mit domæne og så til sidst
> config.php og der dukkede intet op. Betyder det at andre så ikke kan se det
> eller??

Ja, det betyder, at ingen andre kan se det. Hvis din server er sat op
til at afvikle php-filer rigtigt, så kommer der kun det output tilbage
til brugeren, som du skriver ud fx med print eller echo.

> Hvad har I gjort?

Ikke bekymret mig :)

--
Lars Olesen
www.fodboldenslegestue.dk www.vih.dk

Fra : Maria

Dato : 26-01-04 10:57

"Lars Olesen" <lsolesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> til at afvikle php-filer rigtigt, så kommer der kun det output tilbage
> til brugeren, som du skriver ud fx med print eller echo.

Takker mange gange.
MVH Maria