Den gider ikke rigtig...
Fra : Frederik Buus Sauer

Dato : 19-01-04 21:08

Ja, jeg har et problem med at mit script ikke vil sende og
skriver en bestemt $var til en htpasswd fil...

Koden kan ses på dette link:
[url]http://nopaste.php-q.net/35734[/url]

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 19-01-04 23:06

Frederik Buus Sauer <frederik@sauerpower.dk> wrote:
> Ja, jeg har et problem med at mit script ikke vil sende og
> skriver en bestemt $var til en htpasswd fil...
>
> Koden kan ses på dette link:
> [url]http://nopaste.php-q.net/35734[/url]

Hvis ikke du kører med register_globals = on, bør du så vidt jeg ved også
tilgå dine sessionvariabler gennem $_SESSION-arrayet i complete.php.

--
Med venlig hilsen / Regards
Kasper Garnæs

Fra : Frederik Buus Sauer

Dato : 20-01-04 13:38

Kasper Garnæs wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Hvis ikke du kører med register_globals = on, bør du så vidt jeg ved også
> tilgå dine sessionvariabler gennem $_SESSION-arrayet i complete.php.

> [...]

Jeg har lige fundet ud af årsagen Kasper, ellers tak for dit svar.

Jeg havde kaldt $_SESSION 'en til $email og $krypteret _før_ de overhovedet
var blevet defineret :D
Derfor skrev den det ikke, fordi den ikke havde gemt noget info...