Meta tag der "sletter" siden...
Fra : Frederik Buus Sauer

Dato : 15-01-04 23:54

Dav dav...

Jeg har hørt om et meta tag, der gjorde at man slet ikke kunne se
hvad der stod i kildekoden, mens siden så ud som den skulle...

Det var vist noget med, at det kun var en selv der kunne se
kildekoden...

Findes den tag, eller skal jeg pande min ven et par på hovedet :D

Mvh Frederik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : zigma.dk

Dato : 16-01-04 05:37

Frederik Buus Sauer wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Findes den tag, eller skal jeg pande min ven et par på hovedet :D

Jeg tror du kan begynde at lede efter noget at slå med :) Men lad
lige oplægget stå et par dage, det ville være interesant hvis nogle
kunne bekræfte din ven, selvom jeg ikke har hørt den slags før og i
øvrigt ikke mener det burde kunne lade sig gøre...

.venligst.
.zigma.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-01-04 09:21

Frederik Buus Sauer skrev:

>Findes den tag, eller skal jeg pande min ven et par på hovedet :D

Det findes ikke. Hvad browseren kan se, viser den også for
brugeren når man beder den om det.

Man kunne sagtens lave en browser der overholdt et sådant tag så
den fremviste en tom side når man bad om at se koden, men man får
næppe nogen til at bruge den - og den skulle jo egentlig også
lukke for save, save as, osv. Ellers kunne man bare kikke med
notepad.

Og endelig kan en telnetsession afsløre hvordan koden er lavet
selv om alverdens browsere ved et trylleslag gik over til at
holde det skjult.

--
Bertel