php på embeddede systemer
Fra : Jens Fischer

Dato : 15-01-04 22:55

Hej gruppe

Jeg skal til at have en WEB server op at køre på et embedded system
(baseret på en Motorola MPC 8xx processor). Serveren skal primært
benyttes til konfiguration og overvågning. Jeg skal altså bruge
dynamiske sider, men ved ikke præcist hvordan. Kan php køre på et
embedded system med begrænset flash og RAM. Som server regner jeg med
at bruge BOA. Hvad med ren CGI (Jeg har ikke en PERL fortolker
kørende).

Jeg forsøgte at kryds kompilere php med en mpc_8xx-gcc på en PC, men
../configure brokkede sig. Er der nogen der har haft success hermed ?

Mvh Jens

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 16-01-04 13:58

Jens Fischer wrote:
> Jeg forsøgte at kryds kompilere php med en mpc_8xx-gcc på en PC, men
> ./configure brokkede sig. Er der nogen der har haft success hermed ?

Jeg tror du spørger i et for lille forum, prøv en af
php-mailinglisterne(de er også tilgængelige fra newsserveren news.php.net)

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk