*GGG* Kabelnettet producerer sin egen fan ~
Fra : Verner

Dato : 01-02-04 19:23

http://www.comon.dk/index.php?page=forum:show,thread_id=7033

Den sidste må være lavet i en brandert den er sgu for tydelig :)

Venlig hilsen
Verner

Fra : Kim Nielsen

Dato : 02-02-04 14:51

> [...]
> http://www.comon.dk/index.php?page=forum:show,thread_id=7033
>
> Den sidste må være lavet i en brandert den er sgu for tydelig :)

Bag //Kai, gemmer der sig måske samme person, som gemmer sig bag Verner,
Lasse J, duvedhvem med videre?

Jeg synes at "Banditter", "Kim Jørgen Nielsen" og "såkaldte", er vendinger
der blandt andet bruges af "duvedhvem", eller nærmere "Børn i Focus"
http://www.ifocus.dk/., husstanden bag et par detailforretninger, med en
placeret på bymidten i Værløse, samt en på Farum Bytorv.

I tråden du henviser til, hvor duvedhvem iøvrigt også deltager, svines
brugere af kabelnettet til, under påskud af, at undertegnede skulle stå bag
disse indlæg. Du fortsætter fuldstændigt ukritisk med emnelinien til denne
tråd, trods der i debatten på Comon er brugere af kabelnettet /deltagere i
debatten som prøver at modbevise dig med dokumentation i lokalhistorisk
viden fra området omkring Gadehavegård.

Jeg vil snarest prøve at finde tid til et indlæg der kommer nærmere ind på
emner som min indirekte forbindelse til "Børn i Focus / duvedhvem" m.fl.,
kendelse fra Københavns byret, afsagt i januar måned d.å. for at få afdækket
identiteten på duvedhvem (under henvisning til straffeloven) m.v.

Jeg ville helst have ventet lidt med mine bemærkninger, men vil hermed
allerede nu gerne appellere til, at du holder inde med skytset mod brugere
af kabelnettet. Det er min ægtefælle og jeg du forfølger og du vil få masser
af lejlighed til at ytre dig i retten.

Kim Nielsen - privat
(i det daglige beskæftiget ved kabelnettet.dk)

Fra : Claus svendsen

Dato : 08-02-04 22:52

Hej

Jeg har set at der er nogen der ikke er så glade for Kim Nielsen og
kabelnettet.dk og derfor sviner dem til !

Dette er ikke fiktivt opspind

Dette er 100 % ærligt indlæg !

Vi er en forening der er ved at få etableret Internet og telefoni af
kabelnettet.dk.

Vi hedder AB Bredahl med 129 beboere beliggende i Valby.

Efter mange møder med kabelnettet.dk indgik vi en kontrakt med
kabelnettet.dk hvor de lovede os at være færdige 19 dec.

omkring den 7 dec. havde de ikke installeret et eneste stik i lejlighederne
!

derfor kontaktede vi dem, de sagde det var ikke noget problem og de satte
bare nogle flere folk på.

vi kontaktede dem igen 12 dec. hvor de stadig ikke havde sat stik op eller
advaret beboere om hvornår de ville komme i lejlighederne.

pga. af jul og nytår aftalte vi et møde d. 5 jan. hvor vi lavede en ny
tidsplan med d.1 feb. som slut dato i denne tidsplan var der en hel uge slup
så de havde mulighed for at lave mindre fejl.

der blev lavet mange fejl, såsom at de glemte at informere folk, om at den
dag de satte stik op ,kom de ikke og testede stikne så ,mange sad hjemme og
ventede forgæves.

De ændre stik type og farve, ændrede størrelser på kabelbakker i kældre, og
rengøring i kældre og lejligheder er et fremmedord.

I dag d. 8 feb. er de stadig ikke færdige, de mangler at færdig montere
rackskabe med aktivt udstyr (fiber, switche, telefoncentral, plinte med
monterede stik hænger bare i kablerne) og forbindelsen på taget hvor vi skal
have en mast med 2 antenner.

Når vi kontakter vores projektvejleder Kasper kan han ikke svare på noget,
han har i hele projektet bare været en dukke der er blevet ført af Jan
Nielsens hånd.

Hver gang der skulle tages en beslutning om noget skulle Jan spørges.

Når man forsøger at kontaktet Jan Nielsen bliver man mødt af en telefonsvare
eller at han vil ringe tilbage senere.

Så vores erfaring er bestemt ikke positiv med kabelnettet.dk som
leverandører af kabling og aktivt udstyr.

Det er så slemt at nogen overvejer at skifte dem ud, inden de overhoved er
startet som leverandører af tele/data.

Jeg Håber med dette indlæg at kunne sparke Kim Nielsen i RØVEN, dette spark
kan han lade gå videre til sine ansatte ,så vi kan få en positiv oplevelse
af kabelnettet.dk

Med Venlig Hilsen

Claus Svendsen (it-udvalget i AB Bredahl)

Indlægget er besvaret i gruppen og til Kim Nielsen

Beklager hvis jeg har trådt nogen over tæerne med dette indlæg (skriver
normalt ikke i news grupper)