Er det ikke vidunderligt...
Fra : N I E L S

Dato : 31-01-04 14:28

Hvis det er meningen at vi skal kunne færdes i et såkaldt
informationssamfund, hvor nærmest alle tjenester (bank, e-boks,
e-posthus, told&skalt osv.)foregår via internettet, så skal det sku
fungere upåklageligt.

Status hus mig nu er følgende:

* Jeg har nu i næsten en måned ikke kunne indhente post fra mit domæne
tilknyttet Tiscali A/S. Jeg har råbt og skreget, men der er ingen
hjælp at hente.

* Jeg har forsøgt at ændre mit domæne hos www.starthotel.dk, i henved
2 måneder. Jeg skal blot bruge nogle flere emailadresser. Har skrevet
ca 10 mails til forskelligt instanser i firmaet. Ingen reaktion. Man
kan åbenbart ikke ringe til dem.

* TDConline blokerede i går min IP på udgående post-server, fordi jeg
med flydende IP er så uheldig at have ramt en IP, der er blokeret at
et eller anden amerikansk institution, som har observeret at den
tidligere har været brugt af en aggressiv spammer. Der kan gå op til
14 dage inden det er reetableret, eller at de har fået tildelt mig en
fast-IP-adresse.

Så det kører jo lækkert.

Overvejer så at skifte til CyberCity, men det er jo blever dyrere,
siden juletilbudene, hvor jeg osse overvejede at skifte, men så kom jo
TDC med deres fremragende tilbud om dobbelt hastighed for kun 9 kr
mere/md. Dette skulle have været iværksat i februar 2004, men er vist
udsat til juli måned.

Hvad angår Tiscali og starthotel.dk, så har jeg for 1½ år siden bedt
starthotel om at overtage mit Tiscali-domæne, men det blokerer Tiscali
for. Tror jeg nok... det har jo ikke været muligt at komme i kontakt
med starthotel.

Er der nogen der kender en nogenlunde pålidlig udbyder/webhotel, hvor
man til 'normal' pris kan forvente lidt service, driftdikkerhed og
support?

N I E L S

Fra : N I E L S

Dato : 31-01-04 14:43

"N I E L S" <underlig@msn.com> skrev
> [...]
> tidligere har været brugt af en aggressiv spammer. Der kan gå op til
> 14 dage inden det er reetableret, eller at de har fået tildelt mig en

Mens jeg sad og skrev mit forrige indlæg i denne tråd har TDC tilsyneladende
fikset problemet, så nu er min IP godkendt til brug igen. Det er jo ok.
(Gad vide om det er fordi jeg inat skrev til dem og skabte mig).

Det hjalp da lidt på humøret.

N I E L S

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-04 14:47

On 2004-01-31, N I E L S <underlig@msn.com> wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der kender en nogenlunde pålidlig udbyder/webhotel, hvor
> man til 'normal' pris kan forvente lidt service, driftdikkerhed og

Med venlig hilsen / Best regards
Theis M. Mønsted

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-04 14:48

On 2004-01-31, Theis M Mønsted <> wrote:

My bad, fik lige trykket forkert :/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-01-04 17:20

In article <slrnc1ncjv.8m1.TheisM.Mnsted@homer.tmm.dk>, =?iso-8859-1?Q?
Theis_M=2E_M=F8nsted?=@tmm.dk says...

> My bad, fik lige trykket forkert :/

Kan du så også slette dit indlæg?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-04 17:44

On 2004-01-31, Jesper G Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:
> In article <slrnc1ncjv.8m1.TheisM.Mnsted@homer.tmm.dk>, =?iso-8859-1?Q?
> Theis_M=2E_M=F8nsted?=@tmm.dk says...

> Kan du så også slette dit indlæg?

Sletter du så dit svar?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-01-04 21:14

In article <slrnc1nmvf.8m1.TheisM.Mnsted@homer.tmm.dk>, =?iso-8859-1?Q?
Theis_M=2E_M=F8nsted?=@tmm.dk says...

> Sletter du så dit svar?

Nu er det jo ikke mig der laver ups'er herinde. Plejer du aldrig at
rette dine fejl, eller undskylder du kun for at have lavet dem?

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-04 00:46

On 2004-01-31, Jesper G Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:
> [...]
>
> Nu er det jo ikke mig der laver ups'er herinde. Plejer du aldrig at
> rette dine fejl, eller undskylder du kun for at have lavet dem?

Well, i og med du har postet et svar på mit indlæg er det relativt
omsonst at annulere det originale indlæg er det ikke?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-02-04 02:21

In article <slrnc1oflu.8m1.TheisM.Mnsted@homer.tmm.dk>, =?iso-8859-1?Q?
Theis_M=2E_M=F8nsted?=@tmm.dk says...

> Well, i og med du har postet et svar på mit indlæg er det relativt
> omsonst at annulere det originale indlæg er det ikke?

Nej, for det var jo en fejl fra din side. Igen, retter du dine fejl
eller undskylder du blot for at have begået dem. Hvis det sidste er
tilfældet, så vil jeg ikke ansætte dig.

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-04 02:50

On 2004-02-01, Jesper G Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:
> [...]
>
> Nej, for det var jo en fejl fra din side. Igen, retter du dine fejl
> eller undskylder du blot for at have begået dem. Hvis det sidste er

Jeg undskyldte min fejl pr. "refleks" - men i og med
det var gjort, og du havde skrevet et svar på mit
"fejlindlæg" - så er der jo ikke så meget pointe i at
trække det originale indlæg - og dermed årsagen til denne
"sub-tråd" tilbage?!

Jeg forstår ikke hvor du vil hen med det her, og hvorfor
jeg skulle være interesseret i hvorvidt du ville
ansætte mig.

Hvis jeg du mener jeg har "trampet" på dig, ved ikke
øjeblikkeligt at trække mit indlæg tilbage, så beklager jeg...
men så er den vidst heller ikke længere vel?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-02-04 03:58

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> skrev :

>Nej, for det var jo en fejl fra din side. Igen, retter du dine fejl
>eller undskylder du blot for at have begået dem. Hvis det sidste er
>tilfældet, så vil jeg ikke ansætte dig.

Og hvorfor, når du vil have at alting skal foregå i rette gruppe,
ikke sat fut til netikettengruppen, hvor det nu hører hjemme?

Du vil jo godt undgå unødig støj i en gruppe, eller ?

Fut: news:dk.admin.netikette
--
Knud

Fra : thomas

Dato : 05-02-04 19:38

> Hvis det sidste er tilfældet, så vil jeg ikke ansætte dig.

ja det er sku en trussel at skulle høre på dig i 8 timer om dagen så var der
gået 15 minutter så var jeg morder

Fra : Martin Schultz

Dato : 01-02-04 18:09

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> writes:

> [...]
>
> Nu er det jo ikke mig der laver ups'er herinde. Plejer du aldrig at
> rette dine fejl, eller undskylder du kun for at have lavet dem?

Du ved godt at der er mange news servere der ikke acceptere at man sletter
indlæg? Der ud over er det da ligegyldigt om det bliver slettet eller ej.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel router.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 31-01-04 15:30

N I E L S skrev i -dk.edb.internet.udbydere:

> Er der nogen der kender en nogenlunde pålidlig udbyder/webhotel, hvor
> man til 'normal' pris kan forvente lidt service, driftdikkerhed og
> support?

De gange jeg har haft brug for support på mit DNShotel dht.dk har de svaret på
såvel mail, som telefon.

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Peter Larsen

Dato : 31-01-04 15:35

N I E L S wrote:

> [...]
> starthotel om at overtage mit Tiscali-domæne, men det blokerer Tiscali
> for. Tror jeg nok... det har jo ikke været muligt at komme i kontakt

Du har flere spørgsmål på spørgsmål, end svar.

Faktum er sikkert, at dit domæne ligger hos tiscali, men at de ikke har
fået gjort dem opmærksom på du er ved at flytte det

1½ år?

--
regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 31-01-04 20:10

"Peter Larsen" <mail@czar.dk> wrote in message

> Faktum er sikkert, at dit domæne ligger hos tiscali, men at de ikke
har
> fået gjort dem opmærksom på du er ved at flytte det

Det er som oftest der det går galt...

Mikkel

Fra : N I E L S

Dato : 31-01-04 22:19

"Peter Larsen" <mail@czar.dk> skrev
> Du har flere spørgsmål på spørgsmål, end svar.

Netop pointen. Masser af spørgsmål, men ingen svar.

> Faktum er sikkert, at dit domæne ligger hos tiscali, men at de ikke har
> fået gjort dem opmærksom på du er ved at flytte det

Ja, det er i hvert fald lidt underligt at starthotel.dk ikke reagerer på
mine henvendelser.

> 1½ år?

Husker det ikke præsist, men min. et år, og 9-10 henvendelser.
(Jeg kan godt pointen i at kunders selvbetjening, er vejen fram hvis der
skal spares, men det kræver jo at bruger-miljøet fungerer).
N I E L S

Fra : Lars Raaby

Dato : 31-01-04 16:31

et godt webhotel er www.yanet.dk

--
Lars

- nogen burde lave en FAQ/OSS

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 31-01-04 20:36

On 31 Jan 2004 05:28:10 -0800, N I E L S wrote in
dk.edb.internet.udbydere

www.pil.dk

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen