Dumme Yubii :-)
Fra : TommyF

Dato : 25-01-04 21:38

Hej.

Ved ikke om der er en mere passene ng end denne.

Men jeg blem medlem hos Jubii/hjemmeside ordning for 14 daga siden.
Og allerede nu har de taget mig af grundet for meget trafik, men min
tæller viser at der kun har været max 50 hits på 14 dage.

Men problemet er at man ikke kan replye på deres Email-advarsler
da der kommer en fejlmelding når man retunerer, det er da en tarvelig
måde at samtale på.

Når men gruden til dette indlæg er at jeg ville høre om det kun er mig
det sker for eller der er andre der har prøvet det.

Og er der en bedre gratis hjemmeside udbyder.

-------
Hvorfor skal man være stille i et vaskeri...
Fordi Bamseline er koncentreret.
--------

Fra : Ivar Madsen

Dato : 25-01-04 21:41

TommyF skrev i -dk.edb.internet.udbydere:

> Men jeg blem medlem hos Jubii/hjemmeside ordning for 14 daga siden.
> Og allerede nu har de taget mig af grundet for meget trafik, men min
> tæller viser at der kun har været max 50 hits på 14 dage.

Og hver af de 50 hits har hentet kæmpe filer på 10MB ?

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : TommyF

Dato : 26-01-04 17:39

>Og hver af de 50 hits har hentet kæmpe filer på 10MB ?
Den er jeg ikke med på, forklar nærmerer.

---
Brøndby

Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-01-04 18:27

> Den er jeg ikke med på, forklar nærmerer.

Hvis du har en fil på 10 MB liggende, som er blevet hentet 50 gange, så er det
500 MB trafik dit site har generet, og det er meget for sådan et
gratiswebsite,,,

Fra : TommyF

Dato : 26-01-04 23:13

>Hvis du har en fil på 10 MB liggende, som er blevet hentet 50 gange, så er det
>500 MB trafik dit site har generet, og det er meget for sådan et
>gratiswebsite,,,
Oh, ja da, men det er ikke tilfældet, jeg kunne ikke finde på at lægge
så store filer på en gratis site, der er 3 på ca 400Kb stykket, og det
er ikke meget.

---
Brøndby

Fra : S

Dato : 25-01-04 22:11

TommyF skrev news:gt9810ppdsav7r4uv28it7npsgcgqsonng@4ax.com
> Ved ikke om der er en mere passene ng end denne.

Det er der, og det er godt klaret at ramme ved siden af.

http://gratis.spontek.dk

Fra : TommyF

Dato : 26-01-04 17:41

>Det er der, og det er godt klaret at ramme ved siden af.
Og den NG er ??

>http://gratis.spontek.dk
Takker, kigger på den.

---
Brøndby

Fra : Robert Aasen

Dato : 25-01-04 23:49

ja også mig læs min mail, og de svar jeg har fået
jeg har også fået den besked

Gruppen :
dk.edb.internet.udbydere.webhotel

Navn :

Mærkeligt !!!

24- 01 -04 af Robert Aasen

--
Hilsen Robert
Husk at "SLETDETTEHER" i min mail-adr (-:

----------CUT----------------------

Fra : TommyF

Dato : 26-01-04 17:43

On Sun, 25 Jan 2004 23:48:52 +0100, "Robert Aasen"
<SLETDETTEHERbob@privat.tdcadsl.dk> wrote:

>ja også mig læs min mail, og de svar jeg har fået
>jeg har også fået den besked

Tror de har taget mig af grundet de 3 filer, jeg har på ca 500Kb.
Tror der slet ikke må være nogle filer på den side, men det er jo
svært at finde uf af når de ikke svarer tilbage.

---
Brøndby

Fra : TommyF

Dato : 01-02-04 15:41

Hej.
Så skete det igen................

Oprettede en ny side hos Jubii, ingen filer til deling, ingen porn,
ingen racist, intet overhoved, 2 dage efter, i dag, fik jeg samme
besked igen, stadig har der kun været 20 hits på 2 dage.

Kære Tripod-medlem,

Vi er overvældede over den enorme mængde trafik din hjemmeside på
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx har fået. For at beskytte de andre brugere,
har vi valgt at lukke din hjemmeside i 24 timer. Du har stadig adgang
til den via FTP og WebFTP.

Det er ærgeligt, men der er ikke ubegrænsede resurser til alle. Husk
også at:

   - Du ikke må bruge din Tripod konto til filopbevaring.
   - Du ikke må have attraktivt stads som uautoriserede kopier af
software
eller prono på din hjemmeside.
   - Du skal holde dit brugernavn og din adgangskode hemmelig for
alle.

Og hvis man replyer på brevet kommer det retur med en fejl, dvs ingen
chance for at spørge om hvad man har gjort forkert, hint Intet.

3 Mail til deres kontakt inden for 3 uger uden svar, de er mildst sagt
underlige derinde, siden det sker.
Hvad skal man stille op når sådant noget sker, man er jo hjælpeløs.

-------

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-02-04 21:10

TommyF skrev i -dk.edb.internet.udbydere:

> Hvad skal man stille op når sådant noget sker, man er jo hjælpeløs.

Bruge noget andet, f.eks. det din ISP tilbyder,,,

Fra : TommyF

Dato : 02-02-04 15:50

On Sun, 01 Feb 2004 21:10:09 +0100, Ivar Madsen
<spam.usenet.im@milli.dk> wrote:

> [...]
Nå, nu har de skrevet tilbage, så må jeg vente og se.

>Bruge noget andet, f.eks. det din ISP tilbyder,,,
Boligforening net, de tilbyder ingen fast båndbredde eller
serverplads.

-------

Fra : Ivar Madsen

Dato : 02-02-04 17:20

> Nå, nu har de skrevet tilbage, så må jeg vente og se.

Nu har du gjort nogen af os andre nysgærig, hvad svarede de så?

> Boligforening net, de tilbyder ingen fast båndbredde eller
> serverplads.

Ja, så må du jo nøjes med dem der stiller det gratis til rådighed, eller betale
dig fra det, det er ikke så dyrt igen,,,

Fra : TommyF

Dato : 02-02-04 21:49

On Mon, 02 Feb 2004 17:19:41 +0100, Ivar Madsen
<spam.usenet.im@milli.dk> wrote:

>Nu har du gjort nogen af os andre nysgærig, hvad svarede de så?
Spurte kun til mit kunde navn, hører sikkert fra dem endgang.

>Ja, så må du jo nøjes med dem der stiller det gratis til rådighed, eller betale
>dig fra det, det er ikke så dyrt igen,,,
Ja, jeg regner med at købe et webhotel, det skal bare understøtte
FP2000 script fuldt ud, da jeg ikke har tid til at programmerer script
og derfor skal bruge de medfølgende guides i FP2000 ala søgefuntion
og hvis der er, et form for forum side.

-------