TDC Newsserver
Fra : Nexa

Dato : 20-01-04 18:58

Hej !!

Er der andre der har problemer med de binære grupper hos TDC ??

Hilsen

Morten

Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-01-04 20:19

Nexa skrev i -dk.edb.internet.udbydere:

> Er der andre der har problemer med de binære grupper hos TDC ??

En af de centrale maskiner, den som tager imod feed udefra, er alvorligt
syg, der er anskaffet en ny maskine, HW messigt skulle den vist også være
sat op, og de er igang med at sætte soften op, og teste.

Så det er alle der har problemmer med det,,,

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Steen

Dato : 21-01-04 12:37

> Er der andre der har problemer med de binære grupper hos TDC ??

Ja for pokker - det er hamrende dårligt!

Nogen der har et bedre bud på en gratis newsserver?

Steen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-01-04 13:00

Steen <steen_bj@hotmail.com> skrev :

>Nogen der har et bedre bud på en gratis newsserver?

Findes ikke med binære grupper.

Den eneste anvendelige (gratis) er biggulp.readfreenews.net.

+ særdeles god completion
+ ret god retention
- langsom, omkring 5 KB/s
- kan være svær at komme
- max. 2 connections
- man bliver smidt af efter en time eller 30 MB download og må
logge på igen
- man kan ikke poste

Men det er vel ikke svært at gætte sig til, hvor der ikke findes
gode gratis binære newsservere.
--
Knud

Fra : Dopedog

Dato : 22-01-04 16:57

> Hej !!
>
> Er der andre der har problemer med de binære grupper hos TDC ??
>
> Hilsen
>
> Morten

Skulle gerne virke igen nu ...

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : Steen

Dato : 22-01-04 17:41

> Skulle gerne virke igen nu ...
>
> -Ronnie

Det vil jeg lige lade komme an på en prøve - vender frygteligt tilbage.
Det ville være rart, hvis andre osse lige ville tjekke...

Steen

Fra : Steen

Dato : 22-01-04 17:49

Hvis den skulle virke igen, så virker den ret ringe her.
Jeg har netop tjekket, og det der ligger som komplette filer for andre, er
ukomplet for TDC's server

På den igen

Steen

Fra : Allan Joergensen

Dato : 22-01-04 19:19

Steen <steen_bj@hotmail.com> wrote:

> Hvis den skulle virke igen, så virker den ret ringe her.
> Jeg har netop tjekket, og det der ligger som komplette filer for andre, er
> ukomplet for TDC's server

Du må nok påregne lidt tid inden alting er normalt igen.

Allan Joergensen

"Your lips move but I can't hear what you're saying" -Floyd

Fra : Ivar Madsen

Dato : 22-01-04 19:20

Steen skrev i -dk.edb.internet.udbydere:

> Hvis den skulle virke igen, så virker den ret ringe her.
> Jeg har netop tjekket, og det der ligger som komplette filer for andre, er
> ukomplet for TDC's server
> På den igen

Rolig nu, du kan kun regne med det der er sendt EFTER den nye server er sat
i produkton, de indlæg der er ældre, de bliver ikke hentet noget sted fra.

Fra : Nexa

Dato : 23-01-04 09:48

Hej !!

Tak for hjælpen !