Router på Webspeed med Motorola SB5100 mod~
Fra : michael hansen

Dato : 18-01-04 22:33

skal jeg regne med at min router hår en ip af sig selv jeg har før kørt med
USB interface der er en Zywall2 router/firewall jeg syntes nemelig ikke at
den får en ip ?

*/Mh

Fra : Kasper Bergh

Dato : 18-01-04 23:32

"michael hansen" <michael@fiskeweb.dk> wrote in message
> [...]
med
> USB interface der er en Zywall2 router/firewall jeg syntes nemelig ikke at

Forudsat at routeren er sat korrekt op til at hente IP via DHCP (hvilket
langt de fleste er som standard) så ja. Du skal dog lige resette modemmet
for at få den til at "glemme" den gamle USB forbindelse. Dette du ved fysisk
at hive strømkablet ud bag på modemmet og derefter sætte det i igen.

Hvis du stadig har problemer er det nok bedst at spørge i
tele.internet.kabelmodem - der vil du sandsynligvis finde bedre teknisk
hjælp end her i den generelle gruppe.

mvh
/Kasper